کد خبر: 42789 A

نصب 60 مجسمه در میدان مشاهیر اراضی عباس آباد

نصب 60 مجسمه در میدان مشاهیر اراضی عباس آباد

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از نصب ۶۰ اثر هنرمندان مجسمه ساز در میدان مشاهیر خبر داد.

ایران آرت، محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در آیین اختتامیه نهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی ضمن تشکر از مدیران و همکارانی که در طول برگزاری این دوره از سمپوزیوم همراه شرکت اراضی عباس آباد بودند، گفت: ما در کنار اعضای شورای شهر و شهرداری تهران تلاش کردیم رویداد‌های فاخر و در شأن ارزش و برنامه‌های کشورمان که می‌تواند تداعی کننده هنر ما باشد را به شهروندان ارائه کنیم.

او با اشاره به عضویت اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری گفت: این عضویت و نگاه وابستگی ما به عرصه جهانی را نشان می‌دهد و مهر تأییدی است بر اینکه در کشور ما بستر مناسبی از امکانات برای معرفی آثار هنرمندان فراهم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجازی با اشاره به اینکه مجموعه اراضی عباس آباد با وسعت ۵۶۰ هکتار می‌تواند ظرفیت خوبی برای به نمایش در آمدن آثار هنرمندان ایرانی و دیگر کشور‌های جهان باشد، گفت: هنر هنرمندان و حمایت مدیران می‌تواند فرصتی برای معرفی نگاه فرهیختگی کشور باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری این ظرفیت را گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد تصریح کرد: در بازدید از آثار سمپوزیوم مجسمه سازی خواسته بسیاری از مردم این است که این بستر رها نشود، به همین منظور در میدان مشاهیر اراضی عباس آباد نصب ۶۰ اثر را به عهده گرفتیم که ۲۰ اثر آن انجام شده و بخش مانده آن تا پایان سال تکمیل و افتتاح می‌شود.

او تأکید کرد: این بستر ارزش هنری است که هر جایی نمی‌تواند خود را نشان دهد و می‌توان گفت اراضی عباس آباد سرآغاز رویداد‌های هنری و فرهنگی است.

 

مجسمه اراضی عباس آب میدان مشاهیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین