کد خبر: 42632 A

برگزاری نمایشگاهی به یاد حسین پناهی

برگزاری نمایشگاهی به یاد حسین پناهی

نمایشگاه گروهی خوشنویسی با عنوان "بی من با حضور من" به یاد حسین پناهی برپا می شود.

ایران آرت، در اولین روز از آذر ماه که مصادف با آدینه است، تعدادی از نمایشگاه های هنری در گالری‌های پایتخت برنامه افتتاحیه خواهند داشت. این در حالی است که تعدادی دیگر از نمایشگاه های هنری با توجه به اتفاقات و حوادثی که طی یک هفته گذشته در تهران رخ داده است، برنامه های خود را به زمان دیگری موکول کرده‌اند.

نمایشگاه گروهی خوشنویسی با عنوان "بی من با حضور من" به یاد حسین پناهی از جمعه اول آذرماه در گالری گویا واقع در خیابان کریمخان زند، روبروی ایرانشهر، پلاک ۸۹ برپا می شود.

به گزارش برنا، در استیتمنت این نمایشگاه به قلم احمد آریامنش آمده است: "نمایشگاه حاضر، حاصل نزدیک به دو سال آموزش به تعداد محدودی از عاشقان و علاقمندان کرشمه و سفیر است که بنده کمترین سعادت همراهیشان را داشتم. در کنار مراتب آموزشی و نگرش های مختلف، با علاقه ای که جمع حاضر از خود نشان دادند، مقرر شد توجه بیشتری به قلم کتابت بشود و به سمت نگارش قطعات ادبی در قطع کوچک پیش برویم به ویژه از کاغذ آهار مهره بهره گرفته شود که خود با توجه به تجربه اندک نازنینان، زحمت بیشتری را می طلبید. هستند برخی بزرگوانی در این جمع که از قبل ، کمترین  وجه مشترکی با دنیای قلم و دوات را نداشتند، اما سعادتی برای من حاصل شد تا با تعداد محدودی از بهترین های روزگار، مختصر آموزشی را با هم تجربه کنیم.

مقوله نمایشگاه هم در ابتدا خیلی جدی نبود اما وقتی شور و شوق عزیزانم را دیدم بر آن شدم، هم بجهت همراهیشان و هم به لحاظ ارائه مجموعه ای نو از نگارش کلاسیک خطوط سفیر و کرشمه با قلم کتابت، مجموعه حاضر را با تمام ضعف و قوت‌هایش تقدیم علاقمندان کنم، باشد تا در طی سالیان آتی آثار بهتر و فاخرتری تقدیم ساحت فرهنگ و هنر بشود."

 

حسین پناهی بی من با حضور من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین