کد خبر: 4178 A

حسین محجوبی، گیزلا وارگا سینایی، سیمین اکرامی، بهرام دبیری، احمد نصرالهی...

«تالاب سفید» از مازندران به گیلان می رود / اسلایدشو

«تالاب سفید» از مازندران به گیلان می رود / اسلایدشو

نمایشگاه گروهی با عنوان زیست محیطی «تالاب سفید» در نگارخانه هنر بابل برگزار شد.

ایران آرت: نمایشگاه جمعی از هنرمندان پیشکسوت و جوان استان مازندران با عنوان «تالاب سفید» و با سویه ای زیست محیطی در نگارخانه هنر بابل برگزار شد. این نمایشگاه که از 23 فروردین و به مدت سه روز در این گالری برپا بوده است؛ با 24 اثر در مدیاهای نقاشی، مجسمه و عکس میزبان علاقه مندان به هنرهای تجسمی بود.

نمایشگاه «تالاب سفید»

حسین محجوبی، گیزلا وارگا سینایی، سیمین اکرامی، بهرام دبیری، احمد نصرالهی، علیرضا شیرافکن، آلیس ورشو، خلیل سماعی، زهرا موعودی، محبوبه جلالیان، فرهاد گاوزن، جلال موسوی، محمدسعید نقاشیان، جلال الدین مشمولی، بهرنگ پوررستم، محمدرضا رهبر، حسین علی شریفی، فرزانه محجوبی، مونا تمدنی، ماﺋـده ماکان، هانی نجم، سونیا محمودی و فرزانه فاضلی هنرمندان این نمایشگاه بودند که دستمایه آثار هنریشان را، انقراض برخی از نژاد پرندگان در تالاب های مازندران همانند قو و درنا، به دلیل کشتارهای بی رحمانه شکارچیان قرار دادند. همچنین هنرمندان در برخی از آثار قالبا با استفاده از تکنیک های ترکیب مواد، رنگ و روغن و اکریلیک، سعی داشتند تا با به تصویر کشیدن اجزای فناپذیر محیط طبیعت انسان، جایگاه پر اهمیت محیط زیست را که منبع اصلی الهامات هنرمند برای تجسم زیبایی است؛ را گوشزد کنند.  

بر اساس اعلام آلیس ورشو مدیر نگارخانه هنر بابل به ایران آرت نمایشگاه «تالاب سفید» در تاریخ 7 اردیبهشت ماه در گالری «پویا» شهر رشت به نمایش در خواهد آمد.

 

 

 

نمایشگاه تالاب سفید نگارخانه هنر بابل آلیس ورشو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین