کد خبر: 3948 A

"برجاس" در گالری ایسو

 "برجاس" در گالری ایسو

نمایشگاه گروه "برجاس" با ۲۵ اثر طراحی تخصصی موضوعی از ۲۵ فروردین در گالری ایسو آمل گشایش می یابد.

ایران آرت: آثار نمایشگاه گروهی طراحی موضوعی که پروژه ای از گروه "برجاس" می باشد؛ از ۲۵ فروردین در گالری ایسو شهرستان آمل به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این نمایشگاه ۲۵ اثر طراحی از حمید اسدزاده، تورنگ سلیمانی، اکبر راد، علی فاضلی و مصطفی معصومی با تکنیک های متنوعی همچون ترکیب مواد، آبرنگ، راپید، مداد و... ارائه می شود؛ که به عناوین خاص و زیرشاخه های موضوعات عام تاریخی، طبیعت گرایانه، فلسفی و اعتقادی پرداخته شده است.

 "برجاس" که به معنای هدف متحرک در زبان اصیل فارسی است؛ نام گروهی از هنرمندان نوگرای مازندرانی ست که در گالری ایسو به ارائه برنامه های ویژه و تخصصی و همچنین طرح اندیشه و موضوعاتی بکر و فراگیر می پردازد.

در این پروژه "برجاس" هم، که برای نخستین بار در استان مازندران محقق گشته است؛ شاهد نمایشگاه طراحی تخصصی موضوعی خواهیم بود. به گونه ای که پنج هنرمند طراح، هر یک، پنج اثر در موضوعی مشخص شده را صورت خواهند بست.

حمید اسدزاده گالری گردان این پروژه می گوید: "انسان معقول به واسطه ابزارها و روش های گوناگون سعی بر صورت بندی جهان خویش دارد و انسان عصر مدرن سعی بر تبیین علمی این صورتبندی؛ چیزی که رابطه جمعیت و فردیت انسان را با هستی و در هستی معین می کند، شناخت مادی و معنوی از پدیده هاست. هر یک از پدیده ها موضوعی ست برای موجودی معقول، که بشر (طراح) در لابلای آن ناظر بر تجربه ای تازه است و به مرزهای علمی خویش می افزاید. و این توانمندی بشر را تعالی خواهد بخشید... من به همراه دوستان هنرمندم با تلاشی گروهی، هر یک، موضوعی را بر حسب ارتباطمان با پرسونا برگزیدیم تا علاوه بر بیانی صریح تر، شاهد خویشاوندی نزدیک مخاطبان با آثار باشیم."

برجاس

نمایشگاه تخصصی طراحی موضوعی، روز جمعه ۲۵ فروردین از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در گالری ایسو شهرستان آمل واقع در چهارراه اسپه کلا، رسالت ۱۱، شاکر ۵، مهرگان ۳ برپا می شود. این نمایشگاه تا ۲۹ فروردین ادامه خواهد داشت.

 

گالری ایسو آمل گروه هنری برجاس حمید اسدزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین