کد خبر: 3737 A

وقتی در "بهارستان" حال رضا رویگری بهتر می شود

 وقتی در "بهارستان"  حال رضا رویگری بهتر می شود

انگاری شهر تبدیل به یک گالری زیبا و خوش و آب رنگ شده است.

ایران‌آرت:رضا رویگری بازیگر باسابقه تئاتر، سینما، تلویزیون معتقد است سالانه هنرهای شهری «بهارستان» نشاط ایام نوروز را مضاعف کرده است.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا رویگری خواننده و بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به برگزاری دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» گفت: از دوران کودکی تا به امروزعید نوروز را دوست داشته‌ام و سپری کردن این دو هفته همیشه برایم لذت‌بخش و پر خاطره بوده است. در این ایام زیبایی طبیعت باعث می‌شود روحیه و حال آدم خوب شود. اما در سال‌های اخیر با همت متولیان شهری نو و زیبا شدن معابر و خیابان‌ها با استفاده از آثار هنری باعث شد این خوشحالی و نشاط برای من دوچندان شود و انگاری شهر تبدیل به یک گالری زیبا و خوش و آب رنگ شده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» با تاکید بر لزوم حمایت از هنرمندان جوان افزود: طرح‌هایی فرهنگی و هنری نظیرسالانه هنرهای شهری «بهارستان» جدا از اثراث زیباشناسانه و هنری‌اش باعث می‌شود هنرمندان جوان هم این دلگرمی را به دست بیاورند که کارشان در یک مقیاس وسیع و همه‌گیر مورد توجه مردم قرار بگیرد.

دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

 

سازمان زیباسازی شهر تهران رضا رویگری دوسالانه هنرهای شهری بهارستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین