کد خبر: 36657 A

هویت چهل‌تکه در گالری مژده/تکنیک منحصر به فرد الهام عظیمی

هویت چهل‌تکه در گالری مژده/تکنیک منحصر به فرد الهام عظیمی

نمایشگاه "هویت چهل‌تکه" تازه ترین آثار الهام عظیمی با تکنیک رنگ های خشک شده عصر جمعه 24 خرداد در گالری مژده به تماشا در می آید.

ایران آرت : استفاده هنرمند از رنگ‌های خشکیده پالت و نیز تعریف خاص هنرمند از هویت انسان معاصر دو رویکرد حائز اهمیت در این نمایشگاه است.

الهام عظیمی در خصوص تکنیک خاصش می گوید:" وقتی رنگ اکرلیک بر روی پالت نقاشی خشک می‌شود، به غلظت و شفافیتی دست می یابد و طیف رنگی جذاب را شکل می دهد که بسیار چشمگیر است بنابراین همواره به این مسئله فکر می‌کردم که از این رنگ‌های خشک شده پالت به عنوان یک متریال استفاده کنم، متریالی که در نگاه مخاطب آشناست اما آشنا دایی می کند. اتفاقا این تکنیک من با تشویق بسیار اساتید روبرو شده است. "

این هنرمند در عین حال تاکید دارد فضای مجازی و گستردگی ارتباطات در دنیای  امروزی سبب شده که هر فرد، یک جمعیت را در درون خود حمل کند و در لحظه با تمام دنیا در ارتباط باشد.

نمایشگاه هویت چهل‌تکه الهام عظیمی با ارائه حدود سی تابلو عصر جمعه 24 خردادماه از ساعت 16 الی 20 در  گالری مژده واقع در سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک 27 افتتاح می‌شود و تا 31 خردادماه ادامه خواهد داشت.

 

گالری مژده الهام عظیمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین