کد خبر: 3650 A

عباس کیارستمی دوباره به سطح شهر تهران آمد / عکس

عباس کیارستمی دوباره به سطح شهر تهران آمد / عکس

این روزها می‌توان باز iهم عباس کیارستمی عکاس و فیلمساز فقید ایرانی را در خیابان‌های شهر تهران دید.

ایران آرت: یک هنرمند نقاش از اجرای اثری برای یادبود عباس کیارستمی در دومین سالانه «بهارستان» خبر داد و گفت: با توجه به اینکه عشق به طبیعت در کیارستمی برای همه ما یک درس بود، لذا طبیعی است که بخواهیم در فصل بهار و بیداری طبیعت به ایشان اشاره کنم و بخشی از «بهارستان» را به یادبود این بزرگوار اختصاص دهیم.

بهزاد شفق از هنرمندان بخش آثار حجمی و هنرهای محیطی، درباره اجرای اثری برای یادبود عباس کیارستمی در دومین سالانه بهارستان گفت: با توجه به اینکه ما امسال بهار دیگر عباس کیارستمی را به عنوان یک چهره برجسته و دوست داشتنی هنر دیگر در کنار خود نداریم، تصمیم گرفتم که کاری به ایشان در این رویداد تقدیم کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عشق به طبیعت در کیارستمی برای همه ما یک درس بود؛ لذا طبیعی است که بخواهیم در فصل بهار و بیداری طبیعت به ایشان اشاره کنم و بخشی از «بهارستان» را به یادبود این بزرگوار اختصاص دهم.

سالانه بهارستان عباس کیارستمی

سالانه بهارستان عباس کیارستمی

سالانه بهارستان عباس کیارستمی

سالانه بهارستان عباس کیارستمی

لازم به یادآوری است، دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

عباس کیارستمی سالانه بهارستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین