کد خبر: 3542 A

کمپین حمایت هنرمندان از دومین سالانه هنرهای شهری

مریم سعادت: تنوع آثار هنری حس زیبایی را در شهر به وجود آورده است

مریم سعادت: تنوع آثار هنری حس زیبایی را در شهر به وجود آورده است

مریم سعادت با اشاره به برگزاری دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» گفت: چهره شهر به وسیله هنرهای متنوع و متفاوت، یک حس زیبا در سطح شهر جریان پیدا کرده است.

به گزارش ایران آرت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مریم سعادت بازیگر، کارگردان و مدرس سینما، تئاتر و تلویزیون ضمن مثبت ارزیابی کردن برپایی دومین سالانه «بهارستان»، درباره تاثیرات زیباسازی خیابان‌ها و معابر شهری در سال جدید بر روحیه و زندگی مردم گفت: طرح زیباسازی شهر در ایام نوروز با برپایی سالانه «بهارستان» از جمله طرح های مهم و موثر فرهنگی است که مدتی است در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است. البته تاثیر این رویداد هنری باعث شده به غیر از تهران رویدادهای مشابه‌ای در چند شهر بزرگ دیگر هم عملیاتی شود. با زیبا شدن چهره شهر به وسیله هنرهای متنوع و متفاوت یک حس زیبایی در سطح شهر جریان پیدا می‌کند و شهروند و یا عابری که از خیابان‌ها عبور می‌کند با طراوت و روحیه خوب به مسیرش ادامه می‌دهد.

 این بازیگر باسابقه ضمن تاکید بر حمایت از چنین رویدادهای هنری افزود: وظیفه همه هنرمندان رشته‌های مختلف این است که در جهت رشد و اعتلای این طرح گام بردارند و بتوانند ضمن کمک به فرهنگ‌سازی چنین جریانی، خودشان هم سهم‌شان را در زیباتر شدن چهره شهرشان ادا کنند. مردم هم با دیدن حضور هنرمندان از این امر تبعیت می‌کنند و در زیباتر شدن معابر شهری حداقل با نظر دادن، حمایت‌شان را انجام دهند.

لازم به یادآوری است، دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

تلویزیون رشد روابط عمومی زیبایی نقاشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین