کد خبر: 3537 A

با «بهارستان» عکس بگیرید / دعوت سازمان زیباسازی از شهروندان تهرانی در روز طبیعت

با «بهارستان» عکس بگیرید / دعوت سازمان زیباسازی از شهروندان تهرانی در روز طبیعت

سازمان زیباسازی شهر تهران از عموم شهروندان دعوت به عمل آورده تا در روز 13 فروردین، مصادف با روز طبیعت از آثار دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» دیدن و با آنها عکس بگیرند.

به گزارش ایران آرت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» همزمان با آغاز سال 1396 در تهران برگزار شد و بیش از یک هزار اثر در بخش‌های آثار حجمی، هنرهای محیطی، نقاشی دیواری، تخم‌مرغ‌های نوروزی و نورآرایی در سطح شهر تهران ارائه شده است.

همزمان با 13 فروردین که عموم ایرانیان بر اساس سنتی دیرینه این روز را در طبیعت می‌گذارند، سازمان زیباسازی شهر تهران از عموم شهروندان دعوت به عمل آورده تا از آثار دومین سالانه «بهارستان» دیدن و با عکاسی از این آثار در مسابقه عکس این رویداد هنری شرکت کنند.

بر این اساس عموم مردم و عکاسان حرفه‌ای می‌توانند در دو بخش عکس سلفی (عمومی) و بخش حرفه‌ای این رویداد شرکت کنند.

لازم به ذکر است بخش سلفی شامل عکس‌های سلفی با المان‌های محیطی نوروز در سطح شهر تهران اعم از حجم‌های شهری ویژه نوروز و تخم مرغ‌های رنگی سطح شهر تهران می‌شود. در این بخش شرکت‌کنندگان می‌توانند عکس سلفی خود را در اینستاگرام شخصی با هشتک «بهارستان#96» یا «‌baharestan#96» و تگ کردن صفحه اینستاگرام بهارستان96 به آدرس «baharestan96 @» با ذکر نام و نام خانوادگی ارسال نمایند.

همچنین ارسال عکس سلفی بصورت دایرکت برای صفحه‌های اینستاگرام بهارستان 96 به آدرس «baharestan96@» و«#tehraneziba» «#تهران_زیبا»  یا ارسال عکس سلفی بصورت فایل بر روی سایت سازمان زیباسازی «www.zibasazi.ir»، بخش مختص فراخوان عکاسی بهارستان 96 از دیگر روش‌هایی است که مخاطبان می‌توانند آثار خود را به این رویداد هنری ارسال کنند.

 بخش حرفه‌ای عکاسی نیز شامل عکس‌هایی با کیفیت بالا از المان‌های شهری شهر تهران در مراحل اجرایی المان‌ها و یا در مرحله نهایی و آفرینش هنری المان‌های هنری رویداد بهارستان 96 می‌شود.

در این بخش هنرمندان عکاس می‌توانند به روش زیر آثار خود را ارسال کنند.

الف. انتخاب عکس ها و تغییر سایز عکس ها (ضلع بزرگ عکس 1500 پیکسل)

ب‌. ثبت نام و آپلود عکس ها در بخش عکاسی حرفه ای جشنواره عکاسی بهارستان 96 در سایت زیباسازی تهران www.zibasazi.ir

ذکر نام و نام خانوادگی در زیر عکس ها الزامی است.

لازم به یادآوری است، دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

 

سالانه بهارستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین