کد خبر: 34969 A

نمایشگاه مرجان شکری با "ذره دیوانه خدا" پس از پنج سال

نمایشگاه مرجان شکری با "ذره دیوانه خدا" پس از پنج سال

پس از پنج سال تازه ترین نقاشی های مرجان شکری در گالری چهار به نمایش درمی آید.

ایران آرت : "ذره دیوانه خدا" عنوان مجموعه تازه مرجان شکری است که هفتمین نمایشگاه انفرادی او محسوب می شود. 

در این نمایشگاه هفت تابلو در ابعاد بزرگ ارائه می شود که ضمن دارا بودن فرم های چشمگیر و جالب توجه، روایت گر بیگ بنگ ابدی ازلی ست که نقاش در سلسله آثارش آنها را بازتاب داده است. 

مرجان شکری

مرجان شکری در مقدمه نمایشگاه تازه اش نوشته است:" از منظری متافیزیکی همه ما پیوسته در یک خلا معلق شناور در زمان و مکان بسر می بریم، سیالیتی دائم و در حال گردش بی پایان. گاه به صورت نور و گاهی بسان یک انفجار یا بیگ بنگ!  تمام عناصر وجودی و پیرامونی ما در ذات خود واجد یک نیروی جوهری هستند که روی هم تاثیر گذارند. اگر توجه و مکاشفه ما به اطراف عمیق تر شود، این نیروی بنیادی را درک خواهیم کرد. گاهی درونمان احساس شوری جریان دارد از جنس همین نیروی سیال که بیانش سخت است. اما هنر می تواند بهترین زبان برای بیان این احساس درونی باشد: جایی که از شهود و وجد گفته می شود، بدون واهمه و بدون مرز...من در این جهان ذهنی با رنگها وارد معاشقه می شوم؛ رنگهایی که با جنون و دیوانگی من به حرکت در می آیند تا فریاد من را تجسم بخشند…"

مرجان شکری

ذره دیوانه خدا مرجان شکری عصر جمعه سیزدهم اردیبهشت در گالری چهار واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، کوچه اشراقی، شماره چهار آغاز به کار می کند و به مدت ده روز دایر خواهد بود.

 

گالری چهار مرجان شکری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین