کد خبر: 3439 A

کمپین حمایت هنرمندان از دومین سالانه هنرهای شهری

همایون ارشادی: خوشحالم که هنرمندان جوان به زیباسازی شهر اهمیت می‌دهند

همایون ارشادی: خوشحالم که هنرمندان جوان به زیباسازی شهر اهمیت می‌دهند

همایون ارشادی بازیگر بین‌المللی سینمای ایران با اشاره به برگزاری دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» گفت: از اینکه هنرمندان جوان به آراستن شهر با هنر اهمیت می‌دهند، بسیار خوشحال هستم.

به گزارش ایران آرت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، همایون ارشادی بازیگر ارزنده و باسابقه  سینما و تلویزیون برگزاری دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» را اتفاقی مثبت در شهر ارزیابی کرد و در باره تاثیرات زیباسازی خیابان‌ها و معابر شهری در سال جدید در روحیه و زندگی مردم گفت: هر فصلی ویژگی‌های خاص و منحصر به خودش را دارد و فصل بهار هم مترداف با نو شدن، تمیز شدن و زیبا شدن طبیعت و محیط زندگی آدم‌هاست و همه تلاش می‌کنند هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ جسمانی با ظاهر آراسته، متین و تمیز فصل بهار را شروع کنند. رویداد «بهارستان» هم با این وضعیت هم‌خوانی خوبی دارد و باعث می‌شود کل جامعه با یک زیبایی و آراستگی مواجه شوند و روحیه مردم شاد و سرزنده شود.

این بازیگر باسابقه با اشاره به آثار هنری بسیار درخشان هنرمندان جوان که در دومین سالانه «بهارستان» ارائه شده است، گفت: موقعی که به خیابان‌ها می‌روم و این همه رنگ و هنرهای زیبا را می‌بینیم واقعا خوشحال هستم در جامعه‌ای زندگی می‌کنم که این همه هنرمندان جوان و با انگیزه در آن حضور دارند و در کنار آن سازمانی وجود دارد که به هنر در شهر اهمیت می‌دهد. به شخصه معتقدم این نوع رویدادهای فرهنگی و هنری، نیازمند به مشارکت جمعی همه مردم دارند تا موثر و گسترده‌تر اجرا شوند.

لازم به یادآوری است، دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

 

همایون ارشادی سالانه بهارستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین