کد خبر: 30423 A

«نوستالژی درختان مه گرفته» در گالری بهنام دهش‌پور

«نوستالژی درختان مه گرفته» در گالری بهنام دهش‌پور

نمایشگاهی از آثار دلارام قائمی در گالری بهنام دهش پور برپاست.

ایران آرت: نمایشگاه آثار نقاشی دلارام قائمی، با عنوان «نوستالژی درختان مه گرفته» روز جمعه 7 دی ماه در نگارخانه بهنام دهش‌پور گشایش یافت.

این هنرمند درباره آثارش توضیح داد: «نوستالژی درختان مه گرفته» شامل 29 اثر با سبک های رئال، فتوکلاژ و آبستره است که در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی همچنین گفت: آثار نقاشی، کلاژ و کارهای دست ساز شامل دو دسته هستند. دسته اول ترکیبی از کلاژ، نقاشی و کار دست است که نشانگر آمیزه ای از دیروز تا امروز می‌شود. در این فضا ترکیبی از نقاشی ایرانی و سنتی ولی با رویکردی مدرن به وجود آمده است. آثار دسته دوم شامل نقاشی رنگ روغن واکریلیک و ترکیب مواد که الهام گرفته از طبیعت است و محوریت اصلی آن درخت است که نشانه زندگی است.

این هنرمند توضیح داد: بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد. نمایشگاه تا روز ۱۲ دی ماه برقرار است.

دلارام قائمی متولد شهر تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و مدرس نقاشی و پرورش خلاقیت کودکان است. وی تاکنون در نمایشگاههای متعدد انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی در ایران و خارج از ایران شرکت کرده است.

نگارخانه بهنام دهش‌پور در خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳  قرار دارد.

 

گالری بهنام دهش پور دلارام قائمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین