کد خبر: 30103 A

هنرمند ایرانی، استعداد تازه دنیای هنر معاصر

هنرمند ایرانی، استعداد تازه دنیای هنر معاصر

سیاوش طلایی به عنوان هنرمند منتخب بنیاد رم و بنیاد ترتزو پیلاسترا معرفی شد.

ایران آرت: سیاوش طلایی، با یک اثر نقاشی به عنوان برنده جایزه ویژه «امانویل امانویل» در یازدهمین دوره مسابقه تلنت پرایز ایتالیا در سال 2018 شناخته شد. او به عنوان هنرمند منتخب بنیاد رم و بنیاد ترتزو پیلاسترا و به عنوان استعدادی نو در دنیای هنر معاصر معرفی شد.

 مسابقه تلنت پرایز از مهمترین مسابقات هنری ایتالیا و مختص هنرمندان زیر چهل سال در رشته هنرهای تجسمی است. شرکت در این مسابقه برای کلیه هنرمندان از تمام ملیت‌ها آزاد است اما شرط حضور آنها شرکت در حداقل یک نمایشگاه گروهی در پنج سال گذشته در ایتالیا است. داوران مسابقه هر ساله از میان هزاران شرکت کننده، تعدادی را به عنوان فینالیست و پنج نفر را به عنوان برنده انتخاب می‌کنند که جایزه‌ای به هر یک از برندگان از طرف یک یا چند نهاد حامی هنر تعلق ‌می‌گیرد. این جایزه معمولا شامل معرفی برندگان به دنیای هنر معاصر و رسمیت دادن به آنها است.

پیشتر از این هنرمند ایرانی مازیار مختاری به عنوان برنده در ششمین دوره مسابقه تلنت پرایز در رشته عکاسی شناخته شده بود. نمایشگاهی از آثار برندگان و فینالیست‌های این مسابقه در ماتاتوی رم که بخش نمایشگاهای غیر دائمی موزه ماکرو رم است، از تاریخ پانزده دسامبر2018  تا سیزده ژانویه 2019 برقرار است.

سیاوش طلایی اسفند سال گذشته این مجموعه از آثار خود را در گالری اُ تهران به نمایش گذاشته بود.

 

سیاوش طلایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین