کد خبر: 2980 A

سمبل های نوروزی، هفت سین و سال خروس در شهر ببینید

سمبل های نوروزی، هفت سین و سال خروس در شهر ببینید

سمبل‌های نوروزی با ماهیت هفت سین، سال خروس و مواردی از این دست به تبلیغات‌های محیطی شهر تهران اضافه می شوند.

ایران آرت : معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران از افزوده شدن سمبل‌های نوروزی با ماهیت هفت سین، سال خروس و مواردی از این دست به تبلیغات‌های محیطی شهر تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، هادی صادقی، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران از افزوده شدن سمبل‌های بهاری به تبلیغات‌های محیطی شهر تهران خبر داد و در این باره گفت: در راستای تغییر حال و هوای شهر تهران برای نوروز سال 1396 تصمیم بر این شد که تبلیغات‌های شهری با ویژگی‌های نوروزی همراه شود.

وی ادامه داد: بر اساس همین ایده نوروز امسال تمام تبلیغات‌ها و بیلبوردهای سنگین شهر که قابلیت اجرای این طرح را داشته باشند با سمبل‌های نوروزی نظیر هفت سین، سال خروس و مسائلی از این دست تزئین می‌شوند.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران این اقدام را در ایجاد فضای شاد شهری موثر خواند و اظهار کرد: به طور حتم اجرای چنین طرحی در کنار زمینه‌های تبلیغاتی حال و هوای شهر را به سمت و سوی شادتری سوق خواهد داد.

صادقی درباره تعداد اجرای این طرح گفت: بالغ بر 1 هزار سازه در عرشه پل‌های هوایی شهر تهران اجرا می‌شود که قطعا دارای چنین المان‌ها و ویژگی‌های نوروزی خواهد بود البته در مورد سازه‌های سبک نظیر بنرها امکان نصب چنین چیزی به لحاظ پتانسیل وجود ندارد اما در مورد بیلبوردها و آثار بزرگ‌تر قطعا این طرح اعمال خواهد شد.

وی افزود: 400 المان و سمبل با ماهیت هفت‌سین نوروزی برای این بخش طراحی شده است و مسائلی نظیر: ننه سرما، عمو نوروز، حاجی فیروز، سمبل خروس و مواردی از این دست را در دل خود دارد.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: با توجه به اینکه نوروز 96 با نام خروس همراه است ما حالت‌های خاصی از خروس را داریم که توسط هنرمندان طراحی شده و در حاشیه تبلیغات‌ها به اجرا گذاشته می‌شود.

صادقی اجرای این طرح را برای نخستین بار خواند و گفت: برای نخستین بار است که این طرح خلاقانه توسط سازمان زیباسازی شهر تهران اجرا می‌شود لذا ما سعی داریم که بازخوردها و نحوه واکنش مردم نسبت به آن را بسنجیم اما قطعا کار چهره خوب شهری را به دنبال خواهد داشت.

 

سازمان زیباسازی شهر تهران دومین بهارستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین