کد خبر: 28836 A

سوپراستارها در یک قاب رمانتیک همراه با خانم سوارکار/عکس

سوپراستارها در یک قاب رمانتیک همراه با خانم سوارکار/عکس

ایران آرت: نمایشگاه آثار نقاشی جواد بیاد با نام "پشت فرداها شهری‌ست" از ساعت ۱۶ امروز جمعه 2 آذرماه در گالری شکوه افتتاح شد.

به گزارش ایران آرت، در یکی از تابلوهای این نمایشگاه،  تصویر چهره‌های مشهور دنیای هنر و ورزش از جمله رضا کیانیان، مهران مدیری، امین حیایی، محمدرضا گلزار، اکبر عبدی، رامبد جوان، محمدرضا شریفی‌نیا، علی کریمی، علی دایی و عادل‌ فردوسی‌پور دیده می‌شود.

photo_2018-11-21_16-14-47

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: در این مجموعه موضوعات متفاوتی را به عنوان نماد و نهاد، شالوده این آثار قرارداده‌ام. سرفصل‌های آثار در وفاق با ابعاد اجتماعی می‌باشند. بیشترین موضوع و سوژه را به "امید" و نگاهی مجدد به زمان اختصاص داده‌ام. به اعتقاد من هنر همکاری میان خدا و هنرمند است و عطبه‌ای است از جانب حق، و هرچه نقش هنرمند در بازی رنگ‌ها، هدفدارتر و مسئولیت پذیرتر باشد، آثاری متعالی‌تر پدید می‌آید که پیونددهنده روح و جسم آدمی با خالقش می‌باشد."

نمایشگاه نقاشی "پشت فرداها شهری‌ست" 2 تا 7 آذرماه در گالری شکوه برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این آثار به نشانی فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 مراجعه کنند.

گالری شکوه نمایشگاه نقاشی جواد بیاد پشت فرداها شهری ست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین