کد خبر: 2495 A

"سرامیکی زندگی کنیم" در نگارخانه خیام

"سرامیکی زندگی کنیم" در نگارخانه خیام

هنرمندان مازندرانی نمایشگاه "سرامیکی زندگی کنیم" از ۱۳ اسفند آثار خود را در بابل عرضه خواهند کرد

ایران آرت: نمایشگاه گروهی حجم های کاربردی سرامیک با آثاری از هیوا آخوندزاده، اعظم آقاگلی، مهکامه خدامی، مریم طالبی، مریم نوری، عرفانه هرسینی و با سرپرستی سارا خدامی از روز جمعه ۱۳ اسفند در گالری خیام بابل گشایش می یابد.

سارا خدامی

نمایشگاه "سرامیکی زندگی کنیم" تازه ترین آثار هنرمندان سفال و سرامیک مازندرانی را عرضه خواهد کرد.

آثار این نمایشگاه با تکنیک های مختلف ساخت سرامیک نظیر: زیر لعابی، پخت احیا، ترانسفر و ... ارائه می شود که نقوشی متنوع با انگوب و اسکرافیتو بر روی آن ها جلوه ساز شده است. 

سارا خدامی

سارا خدامی که به عنوان سرپرست با این گروه همکاری می کند اذعان داشت: این نمایشگاه به عرضه آثار هنری، زینتی و کاربردی اختصاص دارد. این مجموعه از تخم مرغهای رنگین سفره هفت سین تا آثار دکوراتیو را در بر می گیرد.

"سرامیکی زندگی کنیم" تنها انتخاب یک عنوان برای نمایشگاه نبوده است؛  هنر کار با خاک و گل که ریشه در تاریخی کهن دارد، به علت تاثیرپذیری بی انکار تکنولوژی به مرور ذات هنریش را در عوام پنهان نگاه داشته است. و ما سعی کرده ایم تا علاوه بر در نظر گرفتن بعد کاربردی آن به صیغل نگاه هنری مخاطبان کمک کنیم.

سارا خدامی

سارا خدامی که حدود ده سال به طور حرفه ای در عرصه هنر فعالیت کرده؛ نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعددی در نگارخانه های مطرح کشور برپا داشته است. از حضور بین المللی او هم می توان به نمایشگاه جهانگردی "هزار و یک کاسه زیر لعابی" وین در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.

نمایشگاه حجم های کاربردی سرامیک از ۱۳ تا ۱۸ اسفند همه روزه از ساعت ۴ تا ۸ عصر در نگارخانه خیام بابل به نشانی خیابان شریعتی، خیابان گل، گل 4 دایر می باشد.

 

 

گالری خیام بابل سارا خدامی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین