کد خبر: 2452 A

"نگاه نو" سه هنرمند در گالری هفت آینه

 "نگاه نو" سه هنرمند در گالری هفت آینه

آثار هنرهای دستی ندا نوربخش، سپیده علیزاده و سمیه ذاکری از شنبه ۱۴ اسفند در نگارخانه هفت آینه ساری به نمایش درخواهد آمد.

ایران آرت: در نمایشگاه "نگاه نو" سه هنرمند با سابقه آثار خود را در ساری به نمایش می گذرانند.

آثار سفالی و نقش برجسته "سپیده علیزاده" و نقش و نگارهای ایرانی بر روی بوم و پارچه  "سمیه ذاکری" که در کنار رونمایی از جدیدترین مدل های پوشش زنانه اقوام ایرانی با هنرمندی "ندا نوربخش" قرار خواهند گرفت بر تنوع هنری نمایشگاه افزوده و علاوه بر نگاهی نو به هنر ایرانی، بیش از پیش هنر و فرهنگ اصیل کشورمان را یادآور خواهند شد.

ندا نوربخش متولد ۱۳۶۲، کارشناس طراحی و دوخت لباس های اقوام ایرانی است. او در بیش از هفتاد نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت داشته و رتبه های برتر جشنواره لباس اسلامی مالزی و غرفه های جشنواره دانشجویی طراحی لباس مرکز ملی مد و لباس ایران تنها بخش کوچکی از دستاوردهای کارنامه هنری اوست.

 آثار ندا نوربخش به دلیل ویژگی جنس، رنگ و نقوش پارچه هایش که تماما از الیاف گیاهی و نقش بافت های اصیل ایرانی ست، مهر و تایید اصالت از سازمان یونسکو را دارد. گفتنی است که آثار نوربخش در نمایشگاه "نگاه نو" شعربافی و تک نسخه ای هستند.

هفت آینه

هفت آینه

سمیه ذاکری متولد ۱۳۶۱، کارشناسی رشته نقاشی را از دانشگاه تهران اخذ نموده است. این هنرمند حضور ثابتی در جشنواره های مهم کشوری و بین المللی داشته است. که از جمله آن ها می توان دومین و چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تهران ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰، و هشتمین و نهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران در  سال های ۹۰ و ۹۳ را برشمرد.

همچنین از آثار ذاکری در جشنواره های ملی جوان ایرانی در سال ۱۳۸۹ تهران و نهمین جشنواره ملی جلوه های رضوی اصفهان تقدیر شده است.

هفت آینه

هفت آینه

سپیده علیزاده متولد ۱۳۶۲، فارغ التحصیل رشته مجسمه سازی از دانشگاه فردوسی مشهد است. این هنرمند علاوه بر برگزاری تعداد پرشماری نمایشگاه انفرادی در کشور، برگزیده چهاردهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی ارومیه و پانزدهمین دوره همین جشنواره بین المللی در گرگان بوده است.

علیزاده ساخت تندیس های موسسه خیریه مهرک ساری، جشنواره کاریکاتور در سال ۱۳۹۳ و پرتره شهدای نیروگاه توس در سال ۱۳۹۰ را به انجام رسانیده است.

هفت آینه

هفت آینه

هفت آینه

نمایشگاه "نگاه نو" از ۱۴ تا ۱۸ اسفند در نگارخانه هفت آینه ساری به نشانی میدان راه آهن، خیابان مازیار، مازیار یکم برقرار است.

 

گالری هفت آینه سمیه ذاکری سپیده علیزاده ندا نوربخش
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین