کد خبر: 24050 A

از 300 هزار تا 85 میلیون تومان/ قیمت آثار صداثر صدهنرمند اعلام شد

از 300 هزار تا 85 میلیون تومان/ قیمت آثار صداثر صدهنرمند اعلام شد

گرانترین کار این دوره اثری از زنده یاد بهمن محصص است: یک نقاشی روی مقوا که گالری گلستان آن را ٨٥ میلیون تومان پیشنهاد کرده است.

ایران آرت : گالری گلستان آماده افتتاح بیست و ششمین دوره رویداد تابستانی صداثر صدهنرمند با ارائه آثاری از صد و هشتاد و دو هنرمند در عصر جمعه دوازدهم مرداد ماه است.

به رسم این رویداد فرهنگی اقتصادی، آثاری ارائه می شود که مردم را برای خرید اثر هنری تشویق کند و در این میان قیمت گذاری های مناسب و در نظر گرفتن طیف های متنوعی از سلایق هنری از اهمیت بالایی برخوردار است.

 با همین هدف قیمت آثار در این دوره از سیصد هزار تومان تا هشتاد و پنج میلیون تومان و از منظر گونه و سبک هنری از خوشنویسی تا نقاشی خط و نقاشی و از انتزاع محض تا رئال و... تنوع دارند. 

 صداثر صدهنرمند

گرانترین کار این دوره اثری از زنده یاد بهمن محصص  است: یک نقاشی روی مقوا که گالری گلستان آن را ٨٥ میلیون تومان پیشنهاد کرده است. 

البته دوستداران بهمن محصص فرصت خرید اثر دیگری از او با قیمت پایین تر را هم دارند، یک لیتوگرافی که ٥٥ میلیون تومان روی دیوار می رود.

دو اثر زیبا از سید محمد احصایی یکی هشتاد و دیگری شصت میلیون تومان، نقاشی منظره از کیخسروخروش ٦٠ میلیون تومان، اثری قابل توجه از زنده یاد فریده لاشایی ٢٥ میلیون، کاری از حجت شکیبا ٢٠ میلیون تومان... در کنار خوشنویسی های درخشانی از زنده یاد رضا مافی و... جمع اساتید را در صداثر صدهنرمند بیست و ششم جمع کرده است.

اما بدون تردید مانند همیشه بخش درخشان صداثر، حضور پررنگ و انرژی بخش جوانان است، کارهای چشمگیری از هنرمندان جوان که به جایگاه تثبیت شده ای در بازار هنر دست یافته اند در این نمایشگاه معتبر با قیمت های بسیار مناسب حدود ٤ تا ٨ میلیون تومان ارائه شده است. 

البته سهم هنرمندان تازه کشف شده و هنرمندان شهرستانی هم در این رویداد بسیار بالاست که قیمت های ارزان و باورنکردنی دارند و می تواند خانواده ها را با حداقل هزینه صاحب یک اثر هنری چشم نواز و بسیار دلنشین کند. 

در این میان همانند نمایشگاههای اخیر صداثر، مجسمه هم سهم مهمی را به خود اختصاص داده است که برخی شان فوق العاده زیبا هستند: از زنده یاد ایرج زند مجسمه ای با قیمت ٣٠ میلیون تومان پبشنهاد شده است، از غازی ، قره باغی ، شاهمرادی، یاوری و البته چند مجسمه ساز جوان که امسال گالری گلستان برای نخستین بار آنها را معرفی می کند هم مجسمه های دیدنی به نمایش و فروش است.

 صداثر صدهنرمند

حضور در افتتاحیه های صداثر از این نظر حائز اهمیت است که هر اثری که به فروش می رود، جای خود را به اثر دیگری از همان هنرمند می دهد، لذا تماشای نمایشگاه ابتدایی فقط در همان اولین روز برپایی ممکن است، ضمن آنکه علاقمندان به هنر و مجموعه داران گاه چند بار از صداثر دیدن می کنند زیرا معمولا با فروش خوب آثار، هر چند روز یک بار این نمایشگاه تازه و نو نوار می شود.

بیست و ششمین صد اثر صد هنرمند،عصر جمعه دوازدهم مرداد افتتاح و تا سی ام مرداد هر روز (غیر از پنجشنبه ها)  از ساعت چهار تا هشت بعد از ظهر در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34  دایر خواهد بود.

 

گالری گلستان صداثر، صدهنرمند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین