کد خبر: 23971 A

«ایران منهای چهل» در فلورانس

«ایران منهای چهل» در فلورانس

نمایشگاه «ایران منهای چهل» با آثار 20 هنرمند ایرانی در ایتالیا برپاست.

ایران‌آرت: نمایشگاه هنرمندان زیر چهل سال ایرانی با عنوان "ایران منهای چهل" با همکاری موزه palazzo bastogi  در کشور ایتالیا برپا شد. شهر فلورانس در تاریخ 3 مرداد میزبان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بود که با حضور ریاست گروه‌های برپا کننده نمایشگاه، مدیران موزه و جمعی از علاقه‌مندان برگزار شد.

به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه "ایران منهای چهل" شامل آثار بیست هنرمند نقاش وعکاس ایرانی است که توسط انستیتوی تخصصی هنرهای معاصر خاورمیانه و اروپا در فرانسه و کانادا انتخاب شده است.

موسسه Safpem صاحب یک مجموعه مهم از آثار هنرمندان جوان است و برای بالا بردن آگاهی از هنر معاصر شرق میانه و ترویج آن در سطح بین‌المللی تلاش می‌کند. به منظور گسترش این میراث با ارزش هنری، بسیاری از آثار مجموعه در رویدادهای متعدد در اروپا، آسیا، چین، آفریقا، کانادا و امریکا نمایش داده می‌شود.

هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه وحید چمانی، سعید خاورنژاد، مرتضی خسروی، مهسا علیخانی، سوده داوود، مصطفی خسروی، روکسان لوبله، بهروز مجیدی، نگار اورنگ، مهرداد کریمی، آتنا فریدونی، گیتا داوری، اشکان صانعی، مهرداد جعفری، فرزاد شکاری، مسعود میرزایی، سهراب نبی پور، علی بهشتی، نفیسه صدیقی و علی معتمدیان هستند.

این نمایشگاه تا 10 مرداد ماه ادامه دارد.

 

وحید چمانی فلورانس سعید خاورنژاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین