کد خبر: 23866 A

26 سالگی صداثر صدهنرمند با حضور 182 هنرمند

26 سالگی صداثر صدهنرمند با حضور 182 هنرمند

جمعه، قدیمی ترین رویداد تجسمی ایران بیست و شش ساله می شود.

ایران آرت : عصر جمعه ١٢ مرداد بیست و ششمین صد اثر صد هنرمند گالری گلستان آغاز به کار می کند که با ارائه آثاری زیبا از ١٨٢هنرمند از چهار نسل معاصر هنر ایران همراه است. 

لیلی گلستان، طراح و برگزار کننده این نمایشگاه خاص که از سال ۱۳۷۱ آن را به طور مستمر در همه مرداد ماهها در گالری گلستان تدارک دیده و در سال های اخیر به جهت کثرت تقاضای هنرمندان مجبور شده از کف تا سقف گالری را از آثار هنری فرش کند در سخنان کوتاهی درباره ١٠٠ اثر ١٠٠ هنرمند تازه گفت: مانند چند سال اخیر در کنار نام های پرطرفدار بازار هنر، هنرمندان شهرستانی حضور بسیار پررنگی دارند و در این میان اصفهانی ها گوی سبقت را از دیگران ربوده اند. "

گلستان افزود:" با وسواس همیشگی از میان انبوه cd های رسیده آثار ١٨٢هنرمند را برای حضور در این دوره منتخب کرده ام که با توجه به قیمت های بسیار مناسب و کیفیت قابل ملاحظه یقین دارم مورد توجه دیدار کنندگان قرار خواهد گرفت. در عین حال ارائه حدود سی مجسمه از ویژگی های این دوره است که برای خریداران این گونه هنری حتما جالب توجه خواهد بود.

بنا به گفته مدیر گالری گلستان از اساتید به نام هنر ایران در کنار نام های جوان آثار چشمگیری در این نمایشگاه به تماشا و فروش در می آید؛ از جمله آثاری از بهمن محصص. فریده لاشایی، رضا مافی، محمد علی ترقی جاه، سیراک ملکونیان، هوشنگ پزشک نیا، محمد احصایی، ایرج زند، ابراهیم حقیقی، میشا شهبازیان، صادق تبریزی، بهمن نیکو، علی گلستانه، شهریار احمدی... 

بیست و ششمین صد اثر صد هنرمند دوازدهم مرداد افتتاح و تا سی ام مرداد ماه در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34  دایر خواهد بود.

 

لیلی گلستان گالری گلستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین