کد خبر: 2276 A

جریان پلاسکو در 13 شهر مازندران

 جریان پلاسکو در 13 شهر مازندران

نمایشگاه آثار تجسمی "جریان" با موضوع بزرگ داشت جانفشانی آتش نشانان حادثه پلاسکو به طور همزمان در نگارخانه های سراسر استان مازندران برپا می شود.

ایران آرت: به مناسبت چهلمین روز از واقعه غمناک فرو ریختن ساختمان پلاسکو و قدردانی از روح ایثارگر آتش نشانان این حادثه دردناک، نمایشگاه آثار تجسمی "جریان" در چهار گرایش نقاشی، تصویرسازی، گرافیک و هنرهای دیجیتال در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اسفند به طور همزمان در نگارخانه های سراسر استان مازندران برپا خواهد شد.

 "فاطمه پری نژاد"  به عنوان نماینده هیئت اجرایی و دبیرخانه این گردهمایی بزرگ از تلاش سازمان ها و ارگان های دولتی و استانی برای برپایی این رویداد مهم و کم سابقه در مازندران خبر داد و گفت: " در ابتدای امر قصد و نیت رویدادی به این وسعت را نداشتیم. اما با تشکیل گروهی در فضای مجازی و اطلاع رسانی در این زمینه، با اشتیاق و محبت بی دریغ هنرمندانمان مواجه شدیم که ما را بر آن داشت تا در انجمن هنرهای تجسمی شهر ساری ایده اولیه این نمایشگاه بزرگ مطرح شود. و در ادامه با انتشار فراخوانی از تمام هنرمندان علاقه مند دعوت کردیم تا با ارائه ی آثار خود به یاری ما بشتابند."

همچنین علی اصغر کلانتر، دبیر این نمایشگاه سراسری ضمن پاس داشتن از مساعدت ارگان های ذیربط به ویژه اداره کل ارشاد اسلامی استان مازندران، اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان و همچنین ادارات ارشاد سراسر استان مازندران افزود: " با یاری خدا و تلاش شبانه روزی اساتید و پیشکسوتان عرصه هنرهای تجسمی مازندران توانسته ایم مقدمات ارائه  ۲۲۰ اثر تجسمی را در طی دو روز در نگارخانه های سیزده شهر استان فراهم کنیم که در آیینی به طور همزمان افتتاح می گردند." 

گفتنی ست برای مشاهده  نمایشگاه آنلاین آثار دریافتی از هنرمندان و جزئیات بیشتر می توانید به کانال تلگرامی نمایشگاه جریان jarian@ مراجعه فرمایید.

 

 

نمایشگاه تجسمی "جریان" مازندران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین