کد خبر: 2229 A

"نقش نگاه" در گالری سوره

ایران آرت: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان "نقش نگاه" از یکشنبه ۸ اسفند به مدت چهار روز در نگارخانه سوره  حوزه هنری استان مازندران آغاز به کار خواهد کرد.

به نقل از علیرضا پاک بین مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مازندران، در این نمایشگاه ۵۰ اثر نقاشی با تکنیک های رنگ و روغن و آبرنگ روی بوم که عموما در ابعاد ۵۰در۷۰ اجرا شده اند در نگارخانه این مرکز به نمایش گذاشته خواهد شد.

IMG_20170225_170157

IMG_20170225_170135

  خسرو شاهین، محمد رزاقی، فریده هوشنگ پور، محبوبه محمدیان، زیبا داوودی، مائده محمدزاده، نجمه جهانی، نرگس گلپور و سمانه جعفری هنرآفرینان "نقش نگاه" هستند که از دانش آموختگان و دانشجویان رشته نقاشی به شمار می روند .

محمد رزاقی که مسئولیت اجرای این نمایشگاه را بر عهده خواهد داشت به فضای طبیعت گرایانه و رئالیستی این نمایشگاه اشاره داشته و می گوید:

" موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مردم شمال کشور آنچنان بر روحیه  هنرمندان جوان ما تاثیر می گذارد که گاه مرز میان سنت و مدرنیته از یاد می رود. و این چه فراموشی گوارایی است..."

IMG_20170225_170147

این نمایشگاه تا ۱۱ اسفند از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ در ساری، میدان امام، بلوار دانشگاه، حوزه هنری استان مازندران، گالری سوره برای هنر دوستان برقرار است.

 

 

 

نمایشگاه نقاشی "نقش نگاه" حوزه هنری استان مازندران گالری سوره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین