کد خبر: 21945 A

سخنرانی مژگان والی پور در جمع استادان نقاش کردستان

سخنرانی مژگان والی پور در جمع استادان نقاش کردستان

مدیر گالری والی در آیین اختتامیه نمایشگاه استادان نقاش سنندج سخنرانی می کند.

ایران آرت : به دعوت حوزه هنری کردستان و امین مرادی رئیس این مجموعه، مژگان والی پور  مدیر گالری والی و یکی از موسسین موسسه ماه مهر در روز پایانی نمایشگاه استادان نقاش سنندج سخنرانی می کند. 

بنا به اعلان واحد تجسمی حوزه هنری کردستان این نشست با هدف دست یابی به شکوفایی اقتصاد هنر کردستان برگزار می شود و موضوع دیدار :هم اندیشی هنرمندان با خانم والی پور و نقد و بررسی بازار هنر خواهد بود. 

آیین اختتامیه سه شنبه 22 خرداد ساعت پنج تا هفت عصر در گالری سوره در پردیس سینمایی بهمن است. 

نگارخانه کردستان

گفتنی ست نهم خرداد، گالری سوره حوزه هنری استان کردستان همزمان با افتتاح نمایشگاه نقاشان سنندج افتتاح شد.

در این مراسم استاندار کردستان، فرماندار سنندج، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شماری دیگر از مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان و همچنین شماری از هنرمندان شاخص استان کردستان حضور داشتند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان در این مراسم اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار ۱۹ نقاش سنندجی به مدت زمان دو هفته به نمایش گذاشته می شود.

امین مرادی ادامه داد: بازسازی گالری سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به مدت سه ماه بازسازی شد و با بهترین تجهیزات در خدمت هنرمندان کردستانی است.

در این مراسم استاندار کردستان همچنین با شماری از هنرمندان حوزه تجسمی از نزدیک دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های آنها قرار گرفت.

در نمایشگاه نقاشان سنندجی آثاری از هادی و مهدی ضاالدینی، فردین صادق ایوبی، عثمان نیک منش، صابر میکائیلی، سیروان کنعانی، اکرم و اقدس کریمی، ماشاالله محمدی، خلیل کویکی، بهاره ملکی و شماری دیگر از هنرمندن تجسمی به نمایش عمومی گذاشته شده است.

گالری والی مژگان والی‌پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین