کد خبر: 19819 A

50 ویدیوآرت ایرانی در فیلم فجر جهانی ببینید

50 ویدیوآرت ایرانی در فیلم فجر جهانی ببینید

50 ویدیو از 50 هنرمند معاصر کشور در قالب ویدیو آرت با حمایت بنیاد پژمان در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

ایران آرت : ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر در قالب پلتفرم «اتاق» ۵۰ ویدیو از ۵۰ هنرمند معاصر کشور نمایش داده می‌شود.

مدت زمان این ویدیوها از سه دقیقه شروع شده و تا 10 دقیقه و بیشتر ادامه دارد و هر سانس نمایش ویدیو آرت در ایام جشنواره حدود دو ساعت است. این پکیج در سانس‌های متوالی تکرار میشود و به جز ویدیو آرتی که هر روز در طول برگزاری جشنواره نمایش داده می‌شود، نمایش‌های ویژه‌ای هم وجود دارد که توسط میز اطلاعات بنیاد پژمان اطلاع رسانی می‌شود.

در این ویدیو آرت آثاری از برخی هنرمندان نظیر رضا کیانیان، رزیتا شرف‌جهان، امیرعلی قاسمی، مریم امینی، گلناز اسماعیلی، بهرنگ صمدزادگان، ساسان ابری، علی اتحاد، نازگل انصارنیا، یوشا بشیر، علی‌یار راستی، سهراب کاشانی، جاوید قائم‌مقامی، سیاوش نقشبندی، حامد صحیحی و مملی شفاهی به نمایش در می‌آیند.

 

علاقمندان می‌توانند برای تماشای این ویدیو آرت‌ها به طبقه ششم پردیس چارسو مراجعه کنند.

بنیاد پژمان حامی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر است و جوایز بهترین کارگردانی فیلم اول و بهترین فیلم از نگاه منتقدان را اهدا می‌کند.

این بنیاد خصوصی در سال 1393 فعالیت خود را با هدف تمرکز بر آثار هنرمندان معاصر ایران و جهان آغاز کرد و با گذشت زمان وظیفه‌ خود را در راستای تعهد به فضای فرهنگی و هنری ایران به گردآوری آثار هنری و پشتیبانی اقتصادی از گالری‌ها و هنرمندان دانست.

 

جشنواره جهانی فیلم فجر بنیاد پژمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین