کد خبر: 1614 A

وعده دوسالانه متفاوت برای مجسمه سازی

وعده دوسالانه متفاوت برای مجسمه سازی

نگار نادری‌پور رویکردهایی کلی از هفتمین دوسالانه مجسمه سازی اعلام کرد.

ایران آرت : رئیس هیأت مدیره انجمن مجسمه‌سازان ایران درباره برگزاری هفتمین بی‌ینال مجسمه‌سازی در سال آینده، گفت: همه سعی ما این است که دوسالانه هفتم مجسمه‌سازی، اندیشمند و پرسش‌گر باشد.

نگار نادری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره برپایی دوسالانه هفتم مجسمه‌سازی پس از دو دوره وقفه، اظهار کرد: این دوره با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود و خوشبختانه تعامل خوبی بین ما برقرار شده و نحوه برگزاری بی‌ینال به انجمن سپرده شده است.

او ادامه داد: از آنجا که برگزاری دوسالانه هفتم کاملا به انجمن مجسمه‌سازان واگذار شده، انجمن نیز با انتخاب اعضای شورای سیاست‌گذاری که نگاهی باز و آشنا به اندیشه و هنر معاصر دارند، بر آن است تا بی‌ینالی خلاقانه برپا کند.

نادری‌پور همچنین بیان کرد: در این دوره، بیشتر روی مسائل پژوهشی تأکید داریم و نوآوری و گشودن راه‌های جدید در این عرصه از اهداف ماست.

رئیس هیأت مدیره انجمن مجسمه‌سازان ایران در ادامه به وقفه‌ای که در برگزاری این رویداد پیش آمد، اشاره کرد و گفت: از برگزاری آخرین بی‌ینال مجسمه‌سازی چند سال می‌گذرد و یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های اعضای انجمن در زمان روی کار آمدن هیأت مدیره جدید، برگزاری این رویداد بود.

این هنرمند همچنین اضافه کرد: دوسالانه‌ها نمایانگر هنر و جریان‌های هنری تجربه‌گرا و آوانگاردی هستند که امکان و شکل جدیدی از هنر معاصر را به‌نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایسنا، هفتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی با دبیری کوروش گلناری و با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن مجسمه‌سازان ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از ۱۵ شهریور تا ۳۰ مهر سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

 

انجمن مجسمه سازان ایران نگار نادری پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین