کد خبر: 15243 A

وینزور و نیوتن با فن آوری نوین در دسترس هنرمندان / آیین رونمایی در حضور بزرگان هنر ایران/پویاراد: دایره المعارفی از ابزارهای هنری را تقدیم هنرمندان می کنیم

وینزور و نیوتن با فن آوری نوین در دسترس هنرمندان / آیین رونمایی در حضور بزرگان هنر ایران/پویاراد: دایره المعارفی از ابزارهای هنری را تقدیم هنرمندان می کنیم

برند انگلیسی وینزور و نیوتن که نامی بسیار آشنا برای هنرمندان در سراسر دنیاست، با به روزترین محصولات خود از سوی شرکت دنیای تحریر آدرین در دسترس هنرمندان ایران قرار گرفت.

ایران آرت : در آیین باشکوه معرفی ایزارهای هنری این برند، چهره های شناخته شده هنر مانند خسرو سینایی، فرح اصولی ،غلامرضا نامی، بهنام کامرانی، محمد علی بنی اسدی، نیلوفر قادری نژاد، گلناز فتحی، وحید چمانی... حضور داشتند. 

 

سیف الله پویاراد : همه نیازهای هنرمندان برای خلق اثر هنری را یک جا برآورده سازیم

 

سیف الله پویاراد که پنج دهه است با ارائه محصولات معتبر هنری و نیز برپایی شش دوره دوسالانه نقاشی ویژه جوانان زیر 25 سال، نامی آشنا برای جامعه هنری ایران است به عنوان نماینده انحصاری برند وینزور و نیوتن قصد دارد رفرمی در ارائه محصولات هنری شکل دهد. 

او که از طریق ویدئو با حضار سخن می گفت در این مراسم گفت:" آوازه هنر ایران، جهانی ست؛ و همیشه ستایش جهانیان را برانگیخته است. در این رهگذر ما در سراسر این چهار دهه کوشیده ایم بهترین و حرفه ای ترین ابزار هنری روز دنیا را در دسترس هنرمندان فرهیخته مان قرار دهیم تا نقشی کوچک در بازنمایی شکوه هنر ایران ایفا کنیم." 

پویاراد افزود:" اغراق نیست اگر بگوییم همیشه تلاش کرده ایم هر فن آوری و نوآوری در زمینه محصولات هنری را به هنگام و به روز به ایران وارد کرده و در دسترس هنرمندان عزیز قرار داده ایم. امروز هم به لطف اینکه شرکت معظم و پیشرو وینزور به جمع برندهای ما اضافه شده است." 

مدیر عامل شرکت دنیای تحریر آدرین خاطر نشان کرد :" خوشبختیم اعلام کنیم طیف ابزارهای هنری ما بیشتر از همیشه است و به یک قطب در ارائه محصولات هنری در ایران بدل شده ایم، ابزارهایی با تنوع چشمگیر و کیفیت های بسیار بالا؛ می خواهیم همه نیازهای هنرمندان برای خلق اثر هنری را یک جا برآورده سازیم و به دایره المعارفی در ابزارهای هنری در ایران بدل شویم. "

پویاراد تاکید کرد:" این کم ترین کاری ست که ما توانستیم برای اعتلای هنر ایران و آسودگی خیال هنرمندان در جهت خلق آثار هنری برداریم."

او گفت:" به یقین این ابزارهای هنری برای اینکه در سراسر ایران بزرگ به صورت حرفه ای و  به بهترین شکل به دست همه هنرمندان برسد نیازمند یک شبکه توزیع گسترده، منظم و کارآمد است که ما امشب افتخار داریم در کنار هنرمندان میزبان بهترین فروشگاههای نوشت افزار و لوازم هنری ایران هستیم؛ از فروشگاههای بزرگ و کوچک تا شهر کتاب ها؛ تک تک فروشندگان محصولات هنری که با آنها کار می کنیم حرفه ای، امین، منصف و کاربلد هستند و حتی می توانند بهترین راهنمایی ها را برای انتخاب محصول مناسب به هنرمندان ارائه دهند. "

پویاراد افزود:" من  همنشینی امشب هنرمندان و برگزیدگان فروشگاههای نوشت افزار و لوازم هنری را میمون و مبارک می دانم و یقین دارم نسل معاصر هنر ایران با این همگرایی، و در اختیار داشتن محصولات هنری روز دنیا، بر شکوه و اعتبار هنر ایران خواهد افزود." 

 

وینزور با فن آوری نوین در دسترس هنرمندان / آیین رونمایی در حضور بزرگان هنر ایران

روزبه پویاراد/ پریا پویاراد

در ادامه  روزبه و پریا پویاراد، هم در سخنانی کوتاه زوایای دیگر از برند وینزور را برشمردند؛ پریا پویاراد گفت:" پدر خیلی دل شان می خواست امشب کنار ما باشند اما افسوس که میسر نشد‌؛ همچنان که ایشان گفتند ما با یک انرژی نو و بزرگ می خواهیم در مسیر و راهی تازه پای بگذاریم و به عنوان بزرگترین ارائه کننده ابزارهای هنر، خدمتی متفاوت را تقدیم علاقمندان کنیم؛ برای این مهم به همراهی تک تک شما عزیزان دل بسته ایم و یقین داریم مانند همیشه ما را یاری می کنید." 

اجرای این مراسم را" محمد سلوکی"،مجری شناخته شده به عهده داشت او ضمن ستایش رویکرد خیرخواهانه دوسالانه نقاشی زیر 25 ساله ها از معرفی 10 هزار نقاش جوان در طول 12 سال برگزاری این رویداد ملی ابراز شگفتی کرد. 

فرید نجفی/ کارن تشاراکیان

سپس فرید نجفی، مدیر فروش شرکت دنیای تحریر آدرین از شیوه سازماندهی متفاوت برای این برند خبر داد. 

در ادامه این برنامه کارن تشاراکیان ، مدیر خاورمیانه و شمال آفریقا وینزور و نیوتن در سخنانی گفت:"  از سال گذشته برای سپردن نمایندگی این برند به آقای پویاراد، چند باری به تهران آمدم و همچنان مبهوت برخورد دوستانه ایرانی ها هستم." 

او با یادآوری این نکته که 40 سال است وینزور در بازار هنر ایران هست، ابراز امیدواری کرد در دور تازه حضورش زیر نظر شرکت دنیای آدرین بتواند ضریب نفوذش را در میان طیف های مختلف سنی گسترش دهد. 

او گفت:" یقین دارم طیف تازه ابزارهای هنری وینزور هنرمندان را ذوق زده می کند، ظرافت های حرفه ای این محصولات چنان است که حتی انگیزه نوآوری و خلق را در هنرمندان بیدار می کند." 

وینزور با فن آوری نوین در دسترس هنرمندان / آیین رونمایی در حضور بزرگان هنر ایران

بهنام کامرانی 

دکتر بهنام کامرانی، نقاش و استاد دانشگاه دیگر سخنران این مراسم بود؛ او درباره اهمیت دوسالانه نقاشی جوانان زیر 25 سال گفت و تاکید کرد:" این رویداد توانست نسل نویی از جوانان هنرمند را به هنر ایران معرفی کند. استمرار دوازده ساله این دوسالانه کار بزرگی ست که آقای پویاراد انجام داده اند و من امیدوارم این اتفاق سال های سال ادامه یابد." 

حراج خیریه 

در ادامه این برنامه تابلوی نقاشی از مهدی بابایی یکی از برگزیدگان سومین دوره دوسالانه نقاشی زیر 25 ساله های  برای اهدا به زلزله زدگان عزیز کرمانشاه به حراج گذاشته شد؛ که در پایان آقای سید مهدی فاطمی به رقم پنج میلیون تومان آن را خریداری کرد؛ آقای پویاراد هم علاوه بر اهدای تابلو به اندازه همین مبلغ در این امر خیر مشارکت نمود.

وینزور با فن آوری نوین در دسترس هنرمندان / آیین رونمایی در حضور بزرگان هنر ایران

پالت

اجرای زنده گروه موسیقی پالت با اجرای دلنشین " امید نعمتی" که خود روزگاری در همین مجموعه مشغول به کار بود، حسن ختام رونمایی محصولات وینزور و نیوتن بود. 

در حاشیه این مراسم نمونه هایی از انواع محصولات وینزور و نیوتن در دسترس میهمانان به خصوص هنرمندان قرار داشت تا قابلیت های این برند بسیار متنوع را محک بزنند.

 

سیف الله پویاراد وینزور و نیوتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین