کد خبر: 14515 A

فروش آثار هنری به نفع زلزله زدگان ادامه دارد

فروش آثار هنری به نفع زلزله زدگان ادامه دارد

گالری شهریور میزبان نمایشگاه «همشانه» به نفع زلزله زدگان کرمانشاه است.

ایران‌آرت: گالری شهریور در اولین روز زمستان ۹۶ میزبان نمایشگاهی گروهی با عنوان «همشانه» بود؛ نمایشگاهی که تا هشتم دی ادامه دارد و قرار است تمامی عواید آن به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا کند.

امیرحسین زندی مدیر گالری شهریور درباره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با مشارکت مستقیم هنرمندان و اهدای اثرشان به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه برپا شده و صد در صد عواید آن بدون کسر هیچ هزینه‌ای برای زلزله‌زدگان مصرف خواهد شد؛ ضمن اینکه گالری شهریور نیز از بابت فروش آثار هیچ کارمزدی دریافت نخواهد کرد. نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است و در ‌‌نهایت آثار به بالا‌ترین پیشنهاد (همت عالی) فروخته خواهد شد.

در این نمایشگاه آثاری از از افشین پیرهاشمی، رزیتا شرف‌جهان، حسین ماهر، محمدحسین عماد، مهدی فرهادیان،قاسم حاجی‌زاده، پرویز تناولی، شنتیا ذاکر عاملی، مهدی قدیانلو، مهرداد محب علی ،محمد احصایی ، ابوالقاسم سعیدی ،غلامحسین نامی،فرشاد فداییان ،علی گلستانه، احمد مرشدلو ،فریدون آو ،کوروش شیشه گران، شهریار احمدی ،فرشاد نکومنش،مجتبی طباطبایی  و فرهاد فزونی ارائه شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا هشتم دی ماه به گالری شهریور به نشانی تهران، الهیه، خیابان خزر شمالی، بن‌بست هرمز، پلاک ۹ مراجعه کنند. 

 

گالری شهریور زلزله زدگان کرمانشاه همشانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین