کد خبر: 14467 A

کامبیز درمبخش به شما "انرژی مثبت" می‌دهد

کامبیز درمبخش به شما "انرژی مثبت" می‌دهد

کامبیز درمبخش در گالری سیحون؛ نمایشگاهی از آثار کارتونی‌اش را برگزار می‌کند.

ایرانآرت: درمبخش قصد دارد مجموعه‌ای از آثار کارتونی خود را با عنوان «انرژی مثبت» به نمایش بگذارد. او درباره این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۳۰ تا از جدید‌ترین کار‌هایم قرار است که به نمایش درآید و همه آثار هم مربوط به سال ۹۶ است. البته این ۳۰ اثر، از بین ۵۰۰- ۶۰۰ کار انتخاب شده است. در این نمایشگاه‌‌ همان کاریکاتورهای همیشگی‌ام را خواهید دید و این آثار طرح‌های چندصحنه‌ای است که نظایرش را پیشتر در مجله همشهری داستان هم دیده‌ بودیم. در واقع هر کدام از آن‌ها، یک انیمیشن یا داستانی کوتاه است. 

وی درخصوص انتخاب این عنوان توضیح داد و گفت: تا به حال، هر بار که نمایشگاهی گذاشته‌ام، این انرژی مثبت را از مردم گرفته‌ام. من هم این بار ترجیح دادم که با همین عنوان نمایشگاهم را برگزار کنم؛ در این بلبشویِ جنگ و نابسامانی‌های دنیا، زلزله، آلودگی هوا و مشکلات دیگری که دنیا و مملکت ما از آن رنج می‌برد، این نمایشگاه می‌تواند یک زنگ تفریح باشد تا مردم حس خوبی را تجربه کنند و یک مقدار آرامش بگیرند و خستگی از تنشان دربرود.

photo_2017-12-23_12-53-48

درمبخش گفت: قصد دارم نمایشگاه‌های آینده‌ام را با رسانه‌های مختلفی مثل ویدئوآرت، مجسمه، چیدمان و... در ابعاد وسیع و بزرگ‌تری ادامه دهم. از حالا مشغول کار کردن هستم و با همکارانم یک تیم خوب درست کرده‌ایم؛ چون برای کارهای حجمی، به کمکِ چند نفر نیروی انسانی احتیاج دارم. کسانی مثل نجّار، مجسمه‌ساز، آهنگر و... همگی به من کمک می‌کنند تا کار‌هایم سروسامان بگیرد. از طرفی این قبیل کار‌ها خرج زیادی هم برمی‌دارد. از نمایشگاه «سورپرایز» که ماه پیش داشتم، بیش از نیمی از فروش آثار، خرجِ همین نمایشگاه شد. در «سورپرایز» هم ۱۰ میلیون تومان هزینهٔ قاب کار‌ها شد. 

 

 

گالری سیحون کامبیز درمبخش انرژی مثبت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین