کد خبر: 13708 A

طراح لوگوهای آبستره درگذشت/ نمونه آثار این هنرمند را ببینید

طراح لوگوهای آبستره درگذشت/ نمونه آثار این هنرمند را ببینید

ایوان چرمایف، خالق نشانه نشنال‌جئوگرافیک درگذشت.

ایران آرت: ایوان چرمایف از سوی AIGA (موسسه هنرهای گرافیکی آمریکا) به‌عنوان آغازگر جنون استفاده از فرم‌های آبستره و انتزاعی، معرفی می‌شود. او و همکارانش نماد تجاری بیش از 100 شرکت را با روش کولاژ و آبستره طراحی کردند.


جنبه‌ی ناشناخته‌ای از هنر ایوان چرمایف در نمایشگاه کولاژ در عمارت دولاوار در بکس‌هیل، واقع در جنوب انگلستان به نمایش گذاشته شد. روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: ‌”این نمایشگاه آثار کولاژ شخصی چرمایف را به نمایش گذاشته که طی 60 سال آن ها را خلق کرده. آثاری که داستان پشت‌پرده‌ی خلق آثار شسته و رفته‌ی شرکت چرمایف، گیسمار و هاویو را شرح می‌دهد. در آثار به نمایش گذاشته‌ شده در این نمایشگاه، این هنرمند با استفاده از پاکت‌های مچاله، قوطی حلبی‌های له شده، تکه پاره‌های بیلبوردها و خرده‌های روزنامه با ایجاز بی‌نظیری کنار هم قرار داده و به صورت حیوانات و فرم‌های انتزاعی درآورده”.

 

آثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگوآثار ایوان چرمایف از کولاژ تا لوگو

 

ایوان چرمایف نشنال‌جئوگرافیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین