کد خبر: 13079 A

با چهره جدید حمید جبلی آشنا شوید/ نخستین نمایشگاه نقاشی در گالری آتبین

با چهره جدید حمید جبلی آشنا شوید/ نخستین نمایشگاه نقاشی در گالری آتبین

نقاشی‌های حمید جبلی با عنوان "کابوس‌های شیرین" سوم آذرماه در گالری آتبین به نمایش درمی‌آید.

ایران آرت: نمایشگاهی از نقاشی‌های حمید جبلی با عنوان "کابوس‌های شیرین" سوم آذرماه در گالری آتبین برپا می‌شود. کیان وطن، گردآورنده آثار این نمایشگاه در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: آقای جبلی سال‌هاست که در زمینه طراحی، نقاشی و مجسمه‌سازی فعالیت می‌کنند، ولی به دلایلی تا به حال آثار خود را نمایش نداده‌اند.

وطن افزود: به واسطه دوستی نزدیکی که با ایشان دارم از سال‌ها پیش اصرار کردم که آثارشان را به افراد مختلف نشان دهند و سرانجام پس از اینکه نظرات آن افراد را شنیدند راضی شدند که آثار خود را به نمایش عمومی بگذارند.

jebeli final

او با بیان اینکه در این نمایشگاه حدود 40 اثر به نمایش در می‌آید افزود: این آثار از میان صدها کار آقای جبلی انتخاب شده است. ایشان ذهن خلاقی دارد و مدام در حال کار است اما این آثار خیلی پراکنده هستند و در مسیر خاصی حرکت نمی‌کنند. ما پس از بررسی آثار توانستیم تعدادی از آنها را که با هم ارتباط بیشتری دارند انتخاب کنیم.

وطن با بیان اینکه جبلی را بیشتر از بازیگر به عنوان نقاش و مجسمه‌ساز می‌شناسد، ادامه داد: اگر پس از این نمایشگاه آقای جبلی به ادامه کار تشویق شوند، نمایشگاه بعدی را به مجسمه‌های او اختصاص می‌دهیم. با توجه به آثاری که دیده‌ام احساس می‌‌کنم آثار حجمی او علاقه‌مندان بیشتری داشته باشد.

حمید جبلی

وی افزود: کل آثار این مجموعه در 2 سال اخیر خلق شده و تعدادی از آثار هم متعلق به سال‌های گذشته است. آقای جبلی سوژه مشخصی برای آثارش نداشته و هرچه دلش خواسته را نقاشی کرده است. خیلی خوشحالم که تلاش من نتیجه داد و آثاری که پیش از این فقط من دیده بودم حالا برای دیگران به نمایش گذاشته می‌شود. نسل ما با صدا و تصویر حمید جبلی خاطره زیادی دارد و حالا می‌تواند چهره دیگری از ایشان را بشناسد.

گفتنی است نمایشگاه "کابوس‌های شیرین" تا 21 آذرماه در گالری آتبین واقع در خیابان ولی عصر، قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک 42 میزبان علاقمندان است.

 

گالری آتبین حمید جبلی کابوس‌های شیرین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین