کد خبر: 12421 A

امروز با کارگاه عکاسی هنرمندان ایرانی و افغانستانی در «نیمروز»

 امروز با کارگاه عکاسی هنرمندان ایرانی و افغانستانی در «نیمروز»

هنرمندان افغانستانی که برای شرکت در نمایشگاه «نیمروز» به تهران سفر کرده‌اند دیروز همراه با هنرمندان ایرانی ورکشاپ مشترک برگزار کردند؛ این ورکشاپ امروز نیز ادامه خواهد داشت...

ایران‌آرت: اگر از علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستید، حتماً شنیده‌اید که این روزها تهران، پایتخت هنر افغانستان است؛ هنرمندان کشور دوست از نقاط مختلف دنیا خود را به تهران رسانده‌اند تا در نخستین نمایشگاه هنرهای تجسمی معاصر افغانستان در ایران شرکت کنند. آن‌ها دیروز در خلال نمایشگاه «نیمروز» ورک‌شاپ‌هایی هم برگزار کرند؛ ورک‌شاپ‌هایی که امروز، پانزدهم آبان‌ماه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایران‌آرت، هنرمندان افغانستانی که برای شرکت در نمایشگاه «نیمروز» به تهران سفر کرده‌اند صبح یکشنبه چهاردهم آبان همراه با هنرمندان ایرانی ورکشاپ مشترک برگزار کردند. این برنامه از ساعت ۱۰صبح در پردیس ملت شروع شد و تا ساعت ۲۰ ادامه داشت.

photo_2017-11-06_14-18-44

بهنام کامرانی، ترانه صادقیان، علی ذاکری، داریوش حسینی هنرمندان ایرانی و الیاس علوی، مشتری هلال، محسن تاشه، ضیاء فروغ هنرمندان افغانستانی شرکت کننده در این ورکشاپ بودند که با حضور  علیرضا جدی و وحید چمانی برگزار شد؛ ورک‌شاپی که کاوه کاووسی، هماهنگ‌کننده و گرداننده آن بود. آثار خلق شده در این نمایشگاه به نفع کودکان کار به حراج گذاشته خواهد شد.

این برنامه از بخش‌های جنبی نمایشگاه هنرهای تجسمی افغانستان است که از ۱۲ تا ۲۶ آبان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

nimrooz-insta-final-2

هم‌چنین دومین روز همکاری مشترک هنرمندان ایران و افغانستان، امروز دوشنبه پانزده آبان، با عنوان «نشست تخصصی عکاسی» از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در مرکز فرهنگی تیرافکن واقع در خرمند، اعرابی۲ پلاک ۸ برگزار خواهد شد.

در این برنامه مرتضی هراتی، نصیر ترکمنی، محمدشهاب اسلامی از افغانستان و مهدی رحیمیان، امیر علی قاسمیان، مهرداد افسری از ایران شرکت خواهند داشت. همچنین سید حسین حسینی معاون وزیر مهاجرت افغانستان که به تهران سفر کرده در این نشست شرکت خواهد کرد.

 

مریم کوهستانی نمایشگاه نیمروز نخستین نمایشگاه سراسری هنرهای تجسمی افغانستان نیمروز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین