کد خبر: 12174 A

آثار کوچک، هفده استاد بزرگ در گالری آریا

آثار کوچک، هفده استاد بزرگ در گالری آریا

مجموعه‌ای از آثار نقاشی، طراحی و چاپ دستی تعدادی از استادان نامدار هنرهای تجسمی در گالری آریا به نمایش درمی‌آید.

ایران آرت : گالری آریا که در سالهای گذشته نخستین نمایشگاه‌های آثار کوچک نقاشی و عکس را برگزار کرده و با استقبال هنرمندان و مخاطبان مواجه شده بود، در ادامه این روند و در جدیدترین نمایشگاه خود آثاری از هنرمندان نامی ایران را که در ابعاد کوچک خلق شده‌اند به نمایش می‌گذارد. 

" آثار کوچک استادان بزرگ" عنوان این مجموعه است که در آن آثاری از داوود امدادیان، ناصر اویسی، قاسم حاجی زاده، شهلا حبیبی، ابوالقاسم سعیدی، علی اکبر صادقی، بهجت صدر، منیر فرمانفرماییان، مارکو گرگوریان، فریده لاشایی، رضا مافی، اردشیر محصص، بهمن محصص، سیراک ملکونیان، نیکزاد نجومی، مهدی ویشکایی و منوچهر یکتایی به نمایش گذاشته می‌شود. 

بیش از نیمی از این آثار به هنرمندان فقیدی تعلق دارد که توسط مجموعه‌دارها در اختیار گالری آریا قرار گرفته است. 

این نمایشگاه که به مرور آثار مدرنیست‌های ایران تعلق دارد، به عنوان یک کار پژوهشی در نظر گرفته شده و دو مقاله در ارتباط با آن نگاشته شده است. 

همچنین در کنار آثار کوچک هنرمندان یک اثر بزرگ نیز قرار می‌گیرد تا مقایسه‌ای میان این آثار انجام شود و تاثیر ابعاد اثر بر میزان کیفیت آنها تامل صورت پذیرد. 

این نمایشگاه که جمعه 12 آبان ماه افتتاح می‌شود تا 30 آبان در گالری آریا به آدرس خیابان ولیعصر ، بالاتر از سه راه دکتر بهشتی، کوی زرین، پلاک 10 برقرار است.

 

گالری آریا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین