کد خبر: 11959 A

با آثار درم بخش سورپرایز شوید!

با آثار درم بخش سورپرایز شوید!

مجموعه‌ آثار نقاشی، طراحی، حجم، چیدمان و ویدئوآرت کامبیز درم‌بخش در گالری ویستا به نمایش درمی‌آید.

ایران‌آرت: نمایشگاه آثار کامبیز درم‌بخش با عنوان "سورپرایز" جمعه 5 آبان ماه در گالری ویستا افتتاح می‌شود. درم‌بخش در مورد مجموعه جدید خود گفت: سورپرایز یعنی آن چیزی که آدم انتظارش را ندارد، من هم در مورد کارهایم چیزی نمی‌گویم چون قرار است برای بیننده سورپرایز باشد.

درم‌بخش افزود: 30 اثر با شیوه‌های گوناگون کار کردم و آثاری در زمینه ویدئوآرت، هپنینگ، مجسمه، چیدمان، نقاش و طراحی را به نمایش می‌گذارم. همه این کارها جدید هستند و حتی ساخت بعضی از آنها دو روز پیش به پایان رسید.

او در مورد رویکرد جدید آثارش گفت: چند سال پیش در گالری آریا نمایشگاهی با نام "بازی‌های ذهنی" داشتم که تا حدودی به همین روال آثار جدیدم بود. در آن مجموعه از قالب‌های همیشگی درآمده بودم و کارهایی با شیشه و قاب و... انجام دادم. اما آن آثار کوچک بودند در حالی که کارهای نمایشگاه جدید من بسیار بزرگ و پرکار هستند.

درم‌بخش ادامه داد: مخاطبان آثارم همیشه می‌گویند که در هر نمایشگاه من سورپرایز می‌شوند، این بار عنوان نمایشگاه را هم "سورپرایز" گذاشتم. ایده‌ها و سوژه‌هایی داشتم که بعضی از آنها به 40 سال پیش برمی‌گردد ولی ساختن آنها هزینه زیادی داشت و به فضای بزرگی هم نیاز بود. سرانجام توانستم با همکاری عده‌ای از دوستان این کار را انجام دهم. اما این تازه آغاز کار است و ادامه راه هزینه‌های زیادی دارد.

او ادامه داد: نمایشگاه‌های اخیر من موفق بودند و درآمد آنها را برای این نمایشگاه صرف کردم. زحمت بسیار زیادی برای این آثار کشیدم و همه از روند کار من متعجب بودند. همه این آثار در مدت کوتاه سه ماهه انجام شد. ایده‌های زیادی دارم ولی وقت کم دارم و دیگر نگران سلامتی خودم هستم.

نمایشگاه "سورپرایز" کامبیز درم‌بخش روز جمعه 5 آبان ماه افتتاح و تا 15 آبان در گالری ویستا واقع در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، شماره 11 میزبان هنردوستان است.

 

 

کامبیز درمبخش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین