کد خبر: 11137 A

جدیدترین خبر از وضعیت سلامتی غلامرضا صنعتگر

جدیدترین خبر از وضعیت سلامتی غلامرضا صنعتگر

خواننده پاپ همچنان با بیماری دست به گریبان است.

ایران آرت: غلامرضا صنعتگر (خواننده پاپ) که به دلیل بیماری کبدی‌اش در بیمارستان بستری است، طی سه روز گذشته به خاطر بالا بودن فشار خونش از ادامه روند درمانی‌اش بازمانده است.

غلامرضا صنعتگر با اعلام این مطلب گفت: الان در بیمارستان بستری هستم و سه روز است که فشار خونم از 23 - 22 پایین‌تر نیامده و این موضوع مانع از اتفاقات و معالجات و جراحی شده که پزشکانم برای ادامه پروسه درمانم درنظر گرفته بودند. پزشکان معالجم مشغول مداوا هستند ولی طی این سه روز فشارم نوسان داشته و ادامه کار منوط بهتر شدن این شرایط است.

این خواننده پاپ در ادامه درباره بیماری‌ کبدی‌اش گفت: من حدود 12 – 13 سال است که درگیر این بیماری هستم. این بیماری میهمان ناخوانده‌ای است که باید با آن مدارا کرد و باید امیدوار بود که بالاخره روزی این بیماری از بدن خارج شود. متاسفانه در مورد بیماری‌ام باید بگویم که فقط یک بیماری ندارم و چند بیماری و مشکل دیگر نیز به این مسئله دامن زده است. این بیماری‌ها هر از گاهی مشکلاتی را برایم ایجاد می‌کنند و می‌روند.

او در گفتگو با ایلنا عنوان کرد: از مردم عزیز کشورم که همیشه با قلب مهربانشان یار و یاور ما بوده‌اند و همواره به ما عشق داده‌اند؛ درخواست می‌کنم که باز هم دعای‌مان کرده و ما را از لطف بی‌دریغشان سرشار کنند.

 

 

غلامرضا صنعتگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین