کد خبر: 1097 A

پاسخ مرادخانی درباره شایعه تغییرش/هر سیاستی مدیر خود را می خواهد

پاسخ مرادخانی درباره شایعه تغییرش/هر سیاستی مدیر خود را می خواهد

مرادخانی : مدیران تا وقتی بار مسوولیت روی دوش دارند متوجه بعضی مسائل نمی شوند.

ایران آرت : علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با «اعتماد» درباره گمانه زنی هایی که در مورد تغییر او شنیده می شود، گفت: «این گمانه زنی ها بعضا توسط همکاران رسانه ای شما مطرح می شود. من هم بعضی از این موارد را دیده ام ولی باید در نظر داشته باشیم هر سیاستی مدیر خودش را می طلبد. زمانی به مدیر توسعه و تحول نیاز است و زمانی هم باید مدیر مدل نگهدارنده داشته باشید. نمی شود از مدیر توسعه توقع متفاوت داشت یا مدیر مدل نگهدارنده اهل تحول نیست. بنابراین نکته کلیدی توجه به جایگاه افراد است و وقتی سیاست روشن باشد مدیرش هم خودبه خود مشخص می شود.»

مرادخانی در ادامه با «تکذیب» طرح موضوع تغییر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان می کند: «اما به طور کل من برای خودم ایده هایی دارم که باید مطابق آن پیش بروم. به هرحال هر مدیری نگاهی دارد که می خواهد شاهد به جریان افتادنش باشد. مانند اینکه علاقه مند هستیم هنر به طور کل، موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی در کشور جریان داشته باشد و حرکت کند. یا اینکه شاهد حضور پررنگ هنرمندان در بحث دیپلماسی فرهنگی و اقتصاد هنر باشیم.»جنس اظهارات معاون امور هنری در مقایسه با چندسال گذشته از روح متفاوتی برخوردار است.

به ارزیابی روزنامه اعتماد در بخشی از این گفت وگوی کوتاه او حتی به این نکته اشاره می کند که «مدیران تا وقتی بار مسوولیت روی دوش دارند متوجه بعضی مسائل نمی شوند، اما وقتی مسوولیت را زمین می گذارند تازه متوجه می شوند زندگی رنگ دیگری است!»

 

علی مرادخانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین