کد خبر: 10218 A

مدال طلای کانادایی‌ها برای نقاش ایرانی

مدال طلای کانادایی‌ها برای نقاش ایرانی

ین اثر تجربه هنری را به جنبه هایی از زندگی گسترش می‌دهد که در قلب زندگی روزمره قرار دارد..

ایران‌آرت: نرگس سلیمان زاده برنده مدال طلای نمایشگاه انجمن هنرمندان کانادایی شد.

به گزارش ایران‌آرت، نرگس سلیمان‌زاده هنرمند نقاش کشورمان توانست جایزه ارزشمند آنتوانت استیونز و مدال آن را برای بهترین اثر نقاشی چهل‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی انجمن هنرمندان کانادایی به دست آورد.

این جایزه به اثر "تابستان خوشمزه" اهدا شده است و در توضیح آن نوشته شده است: این اثر تجربه هنری را به جنبه هایی از زندگی گسترش می‌دهد که در قلب زندگی روزمره قرار دارد.

در چهل‌ونهمین نمایشگاه انجمن هنرمندانی کانادایی، تعداد هنرمندان شرکت کننده با حضور هنرمندانی از آسیا، اروپا و آمریکایی شمالی افزایشی چشمگیر داشت.

این انجمن 11 سال پیش توسط گروهی از هنرمندان آینده نگر در تورنتو به عنوان یک موسسه هنری غیرانتفاعی منطقه ای آغاز به کار کرد و امروز به عنوان سازمانی که متعهد به گسترش و نمایش هنرهای تجسمی در سطحی بین المللی است، شناخته میشود. این سازمان غیرانتفاعی تحت حمایت آقای دیوید جانستون فرماندار کانادا به فعالیتهای خود ادامه میدهد.

علاوه بر نرگس سلیمان‌زاده؛ دانیله ریچارد برنده "جایزه تعالی"، دان برگلند " برنده نفر دوم برای "جایزه تعالی، لیلی درخشانی و رکس بینلند برنده جایزه افتخار، سیندی باورز برنده جایزه منظره و علیرضا میرزارضایی هنرمند برگزیده داوران شد.

 

نرگس سلیمان زاده آنتوانت استیونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین