کد خبر: 10198 A

عکس‌های جهان‌گردان و ایران‌گردان به نمایش درآمد/ سفرنامه خوانی در گالری آس

عکس‌های جهان‌گردان و ایران‌گردان به نمایش درآمد/ سفرنامه خوانی در گالری آس

در حاشیه نمایشگاه گروهی عکس "از کوره‌راه تا شاهراه" در گالری "آس"، هر شب برنامه سفرنامه‌خوانی‌ در این گالری برگزار می‌شود.

ایران‌آرت: نمایشگاه گروهی عکس "از کوره‌راه تا شاهراه" در گالری "آس"تهران افتتاح شد و از ساعت ۱۸ هر شب برنامه سفرنامه‌خوانی‌ در این گالری برگزار می‌شود.

در جدیدترین برنامه گالری "آس" تهران با همکاری فصلنامه گیلگمش؛ با حضور تعدادی از جهانگردان و ایرانگردان و تعداد کثیری از علاقمندان به سفر، ادبیات، سیاحت، گردشگری و هنر عکاسی، نمایشگاه گروهی عکس "از کوره‌راه تا شاهراه" روز  جمعه ١٧ شهریور در گالری "آس" افتتاح شد و در ساعت ۱۸ نیز شاهین تیوای سادات الحسینی جهانگرد ایرانی ساکن آلمان، سفرنامه خود تحت عنوان "بر مدار شرق می‌چرخیم" را برای حاضران ارائه کرد.

جهان گردان و ایران گردانی که در نمایشگاه گروهی "از کوره‌راه تا شاهراه" آثارشان بر دیوارهای گالری "آس" رفته است، عبارتند از عبدالرضا کوهپایه، نسیم معماریان، امید حاتمی، علیرضا عالم‌نژاد، شاهین تیوای سادات الحسینی، مسلم ایران‌نژاد، پرویز شجاعی پارسا، پویان مقدم، امیر شاهچراغیان، امید غلامعلی‌پور، شهاب چراغی، حسین عابدینی، لقمان رفیعی و آرام عبدی.

در یادداشت کوتاهی در مورد این نمایشگاه گروهی نوشته شده است: سفر پدیده‌ای است که آغازش با رویا و پایانش با خاطره همراه است. بسیارند رویاپردازانی که خود را از مأمن تکرار می‌رهانند و در نهایت، خاطرات قدم‌های پیموده شده را به قلم‌های شیوا و سخن‌های خوش می‌بخشند. در این میان، ما با خواندن و شنیدن فرایند سفرهایشان، در بستر یک حسرت انگیزه‌بخش، چگالی اثربخشی از رهایی را تجربه می‌کنیم و غرق یک تعلیق خواهیم شد.

برنامه سفرنامه‌خوانی‌ها هر روز از ساعت ۱۸ در این گالری برپا می شود و امروز   یکشنبه ۱۹ شهریور نسیم معماریان سفرنامه "بی‌کرانگی"، روز دوشنبه ۲۰ شهریور امید حاتمی سفرنامه "خراسان بزرگ"، روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور مریم نامور و محمد سیماب سفرنامه "نارنگی"، روز چهارشنبه ۲۲ شهریور عدالت عابدینی سفرنامه "دوچرخه سواری در تاجیکستان یادگار دیار پارسیان"، روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریور علیرضا عالم‌نژاد سفرنامه "روایت تهران"، روز جمعه ۲۴ شهریور مسلم ایران‌نژاد سفرنامه "سفر در سرما با دوچرخه"، روز شنبه ۲۵ شهریور پرویز شجاعی پارسا سفرنامه "سفر به مالدیو سرزمین شن‌های سفید"، روز یکشنبه ۲۶ شهریور پویان مقدم سفرنامه "جاده ابریشم"، روز دوشنبه ۲۷ شهریور امیر شاهچراغیان سفرنامه "به دنبال آسمان شب"، روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور امید غلامعلی‌پور سفرنامه "دیدنی‌های اروپای شرقی"، روز چهارشنبه  ۲۹ شهریور شهاب چراغی سفرنامه "ماداگاسکار، سرزمین عجایب"، روز پنجشنبه ۳۰ شهریور حسین عابدینی سفرنامه "از آتاکاما تا پاتاگونیا" و همچنین روز جمعه ۳۱ شهریور لقمان رفیعی و آرام عبدی سفرنامه "خاطرات شرق آسیا" را ارائه خواهند کرد.

گالری آس در  شریعتی، بالاتر از پل رومی ،جنب بانک پارسیان ،پلاک 1831 واقع شده است.

 

 

از کوره‌راه تا شاهراه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین