کد خبر: 9321 A

نماینده مخالف صالحی با شجریان، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد مقابل وزیر ارشاد!

ایران‌آرت: چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس همچون روزهای قبل، با برخی حواشی همراه بود.
 
به گزارش ایران‌آرت، یک مورد از بررسی صلاحیت ها مربوط به بررسی صلاحیت سیدعباس صالحی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. یکی از نمایندگان مخالف با وزارت او، قاسم میرزایی نیکو بود و دیگری محمود صادقی و جالب اینکه هر دو نماینده مخالف صالحی از طیف اصلاح طلب مجلس بودند.
 
 
اشاره یک نماینده مجلس به سیدمحمدخاتمی و میرحسین موسوی زهرا رهنورد
 
قاسم میرزایی نیکو نماینده مجلس در نطق خود از محمد خاتمی و زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی که همراه او در حصر خانگی است، یاد کرده و گفته است: نباید فراموش کنیم جمله «تکرار می‌کنم» سیدسیدمحمد خاتمی را. سید معمار حسینیه ارشاد و بانوی سازنده مجسمه مادر در حصر خانگی هستند.  آقای روحانی مردم به شما اعتماد کردند. مبادا این بی اعتمادی به اعتمادی به کل جناح اصلاح طلبان منجر شود! این روزها به جای حمایت صنفی از هنرمندان تنها شاهد قبری برای آنها در قطعه هنرمندان هستیم.
او همچنین افزوده: جناب آقای روحانی شما در چینش کابینه تان اختیار دارید اما فراموش نمیکنم جمله تکرارمیکنم سید محمد خاتمی در حمایت شما را... . وزارت و صدارت پیشکش شما. جناب رئیس جمهور چینش کابینه حق شماست. شما به حمایت 24 میلیونی بدهکارید. مردم به شما اعتماد کردند. مبادا این بی اعتمادی به اعتمادی به کل جناح اصلاح طلبان منجر شود.  آقای صالحی «ربنا»ی استاد شجریان پیشکش، شما یکبار برای همیشه تکلیف ما را با نسبت حلال‌ها و حرام ها به ویژه در عرصه هنر موسیقی مشخص کنید. حصر خالق مجسمه مادر و همراهش پیشکش، اما وزارت فرهنگ و هنر کی میخواهد سرنوشت تئاترهای ما را مشخص کند؟ ما حمایت از کیارستمی‌ها و حمایت و تبریک به فرهادی را نخواستیم!
 
 
 

 

 
ادامه مذاکرات کمیته حصر در صحن
در حالی که پس از انتشار خبری در مورد اعتصاب غذای حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی، کمیته حصر فراکسیون امید اقدام به پیگیری موضوع از مراجع مختلف کرد و پس از آن نیز همزمان با برگزاری نشست علنی صبح روز پنجشنبه گعده اعضای این کمیته در گوشه‌ای از صحن، مذاکره محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و پیگیری‌های اعضای کمیته حصر از طریق رئیس مجلس و وزرای اطلاعات و کشور مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، امروز نیز همزمان با آغاز به کار صحن اعضای کمیته حصر فعالانه رایزنی‌های خود را از سر گرفتند.
 
 
زهرا رهنورد سید محمد خاتمی سیدعباس صالحی میرحسین موسوی حصر میر حسین موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد قاسم میرزایی نیکو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین