کد خبر: 8569 A

هتاکی به قوه قضائیه برای بقایی گران تمام شد/معاون احمدی‌نژاد، دوباره تحت تعقیب قضایی قرار گرفت/ او آزادنشده به زندان بازمی‌گردد؟

ایران‌آرت: حقیقتش این است که بار دیگر محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری سابق ایران و یار دیرینش حمید بقایی، دوباره دو سه روزی است به صدر اخبار بازگشته اند و گویی رسانه ها، حتی خلاف میل باطنی شان، مجبور به پوشش اخبار مربوط به حواشی این دو هستند.

ما در این دو روز، خلاف قاعده بخش اخبار آزاد در ایران آرت که به حواشی و متن اخبار اجتماعی و سیاسی نیز می پردازد، این دو دولتمرد سابق را نادیده گرفتیم تا به بازی رسانه ای آنها دامن نزنیم، اما حالا ماجرا تا آنجا بالا گرفته است که نمی توان از کنارش گذشت.

در طول روز گذشته چند ویدیو از محمود احمدی نژاد در استقبال از حمید بقایی منتشر شد که در هر یک از آنها هم اتهامات و هتاکی هایی نسبت به قوه قضاییه وارد آمده و هم به مسوولان بیمارستانی که بقایی از زندان به آنجا منتقل شده بود. در این ویدیوها، حمید بقایی که با تحویل وثیقه بیست میلیاردتومانی که احمدی نژاد و رفقایش ادعا می کنند، مردم آن را تهیه کرده اند! علاوه بر تهمت به حسین فریدون و انتقاد از وضع یک زندانی، حتی به قوه قضاییه ناسزا نیز می گوید. لحظاتی قبل اما خبرگزاری های فارس و ایسنا خبر دادند که بقایی، به خاطر این اظهارات، دوباره تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، دادستان تهران، جعفری دولت آبادی، ضمن تکذیب اظهارات حمید بقایی در مورد وضعیت برخی زندانیان و سایر موارد ادعا شده گفت: با توجه به ادعاهای بقایی در مورد وضع یک زندانی ظرف روز جاری گزارشی از پرونده متهم از دادسرای ناحیه ۳۷ تهران اخذ و دادیار ناظر زندان دادسرا روز پنجشنبه با زندانی ملاقات کرد که نشان می دهد اقدامات دادسرا در مورد زندانی از جمله صدور قرار تأمین طبق مقررات صدورگرفته و به علاوه حسب گزارش رئیس زندان و دادیار ناظر زندان، زندانی در ایام بازداشت از امکان ملاقات، خدمات پزشکی و تماس‌های تلفنی متعدد با خانواده‌اش برخوردار بوده است.

او همچنین گفته: بازپرس پرونده اظهارات بقایی در مورد  حسین فریدون را تکذیب کرد و ادعاهای مطروحه در مورد انفرادی بودن حمید بقایی در بند ۲۰۹ با توجه به نامه وزارت اطلاعات به دادستانی تهران کذب است و دادستانی تهران بر همین مبنا، با توجه به اظهارات شب گذشته حمید بقایی، نامبرده را باتهامات جدید مجدداً تحت تعقیب قضایی قرار داده و پرونده قبلی وی به زودی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد.

 

حمید بقایی محمود احمدی نژاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین