کد خبر: 7171 A

واکنش جالب اسحاق جهانگیری و مطهری به شعاردهندگان علیه خودشان+عکس

ایران‌آرت: صبح امروز راهپیمایی روز قدس، با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ایران آرت، پس از توهین مکرر برخی عوامل خودسر تندرو به حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و علی مطهری در این مراسم، حالا یکی یکی حامیان دولت امید در تقبیح این اتفاقات سخن می گویند. حسام آشنا، علی مطهری، محمدرضا عارف، پرویز اسماعیلی هر یک در گفت وگو با رسانه های مختلف، این اقدامات را محکوم کرده و خواستار پیگیری شده اند.

مثلا علی مطهری به شعارهای روز قدس علیه رئیس جمهور اشاره کرده و در اینستاگرامش نوشته: شعارهایی که عده ای با برنامه ریزی قبلی علیه رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس سر دادند قطعا مصداق جرم است و اسناد آن نیز موجود است. باید ببینیم قوه قضائیه که به صرف احتمال وقوع جرم یک برنامه سخنرانی را در روز اربعین در مشهد لغو می کند اکنون که با یک جرم مشهود مواجه است چگونه رفتار می کند. دادستان تهران اکنون در معرض یک آزمایش بزرگ است که آیا با تعقیب مجرمان استقلال و عدالت خود و قوه قضائیه را نشان می دهد یا با چشم پوشی از آن، گرایش سیاسی را بر اجرای حق و عدالت مقدم می دارد؟

البته توهین هایی که به خود من شد مورد نظرم نیست چون معمولا این افراد مستضعف فکری هستند که با چند دقیقه صحبت با آنها و آگاهی از واقعیات، طرفدار می شوند و روبوسی می کنند، ولی توهین های به رئیس جمهور که از روی عناد صورت گرفت حتما باید پیگیری شود».

در این میان عکسی هم که در ایسنا از واکنش اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور منتشر شده، جالب توجه است:

photo_۲۰۱۷-۰۶-۲۳_۱۷-۴۸-۰۸

 

 

اسحاق جهانگیری علی مهطری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین