کد خبر: 7166 A

افراطی‌گری منتقدان دولت، به اوج خود رسید؛ تهدید علنی روحانی: اگر توبه نکنی، در یکی از آن استخرهای اشرافی مثل هاشمی...!

ایران آرت: یک سایت افراط‌گرا اخیرا طی یادداشتی از روحانی خواسته توبه کند و یادآور شده «به هر حال استخرهای اشرافی و اختصاصی همیشه آدم‌ها را سر زنده نمی‌کند، شاید تقدیر الهی بر آن شد که در همان محیط‌های اشرافی عمر کسی پایان یابد و دیگر فرصتی برای توبه باقی نماند».

به گزارش ایران‌آرت، سایت خبری بی‌باک که منتسب به اصول‌گرایان و منتقدان افراطی دولت حسن روحانی است در این یادداشت تفرقه‌انگیز، علاوه بر تهدید علنی رییس‌جمهور، اشاره‌ای هم به نوع مرگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال گذشته داشته است؛ اشاره‌ای که خود می‌تواند ادامه‌ای بر شایعه‌های بی‌اساس قتل هاشمی باشد.

متن کامل یادداشت بی‌باک این گونه است:
حسن روحانی که برای کسب چند رای بیشتر جای شهید و جلاد را عوض کرده بود و مورد تذکر صریح حضرت امام خامنه‌ای و سایر دلسوزان به کشور و انقلاب قرار گرفت، حال بار دیگر بعد از ناسزاگویی‌های متعدد به منتقدان و رقبای خود، در اظهاراتی عجیب، جای اخلاقمدار و ناسزاگویان و تهمت‌زنان را نیز عوض کرد.
به گزارش بی‌باک، حسن روحانی مستاجر پاستور در شب قدر و در شبی که امید می‌رفت از خطاهای گذشته خود توبه کند، متاسفانه بجای توبه از فحاشی‌ها و ناسزاگویی‌ها و تهمت‌زنی‌های گذشته‌اش در قبال منتقدان و رقبایش، به یکباره لباس اخلاق به تن کرد و هر آنچه که سزاوار خود بود را نثار رسانه‌های منتقد کرد!
البته از کسی که آنقدر جسارت دارد که روبه دوربین وعده 100 روزه و سایر وعده‌هایش را کتمان کند، چنین رفتارهایی جای تعجب ندارد.
گفتنی است؛ حسن روحانی بعد از توصیه اخلاقی به رسانه‌ها در ادامه سخنان خود با طرح این سوال که چرا برخی از ما لحن مان را اصلاح نمی کنیم و چرا نمی دانیم با چه لحنی می خواهیم با دولت، با منطقه و با دنیا صحبت کنیم، اظهار داشت: با لحن تند به جایی نمی رسیم. والله جز اعتدال راه دیگری وجود ندارد. امام خمینی (ره) هم با اعتدال انقلاب را پیروز کرد. اگر امام به مردم می گفت بروند جلوی ارتش بایستند و مقابله کنند، کشور حمام خون می شد. اما امام چنان عمل کرد که هر چیزی را جذب و هضم کرد.

روحانی افزود: امیرالمومنین (ع) وقتی مشاهده کرد تعدادی از لشکریانش در صفین، حین جنگ به دشمن دشنام می دهند، واکنش نشان داد و گفت من اصحابی را نمی خواهم که به دشمنانشان فحش دهند. حالا برخی از ما ما که خود را شیعه علی (ع) می دانیم، چرا دشنام دادن را افتخار می دانیم و ناسزا گویی را انقلابی گری می دانیم؟ انقلابی ما امیرالمومنین و پیامبر اکرم (ص) است، عماریاسر است. مگر ما شیعه علی نیستم. ما انقلاب کردیم تا راه پیامبر (ص) و راه علی (ع) را دنبال کنیم که به اصحاب خود می فرمود که حتی در هنگام جنگ به دشمن دشنام ندهید.

این مستاجر پاستور تصریح کرد که امشب، شب امیرالمومنین است و بیایید تلاش کنیم تا راه او را انتخاب کنیم.

گفتنی است؛ حسن روحانی در حالی همگان را به اخلاق دعوت می‌کند که او و برخی دیگر از دولتمردانش بیشترین فحاشی‌ها را علیه منتقدان خود داشته‌اند تا جایی که در تاریخ انقلاب هیچ مسئول ارشدی تا این حد به منتقدان خود بددهنی نکرده است.

در دولت روحانی، وزیر بهداشتش فرماندار همین دولت را «بی‌شعور» خطاب می‌کند، وزیر مسکنش میکروفن را از دست خبرنگار خانم می‌گیرد و پرخاشگری می‌کند و حتی شخص حسن روحانی به منتقدان برجامی _ که امروزه به اعتقاد همگان روح و جسمش از بین رفته و دیگر کسی حاضر نیست از آن دفاع کند _ سخیفترین فحاشی‌ها و ناسزاها را بیان می‌کند.

آیا دولتمردان حسن روحانی فرماندار خودشان را از اصحاب معاویه بدتر میدانند که به آن فحاشی می‌کنند؟!

در ادامه «بی‌باک» لیست کوتاهی از بخشی از واژگان فرهنگ لغت تدبیر و امید که مدام توسط مسئولان دولتی به روز می شود، را برای مشخص شدن مخاطب اصلی سخنان حسن روحانی ارائه می‌دهد به امید اینکه این مستاجر پاستور و مدیرانش در آخرین شب قدر، هم از گناهان و ناسزاهای قبلی توبه کنند و هم از خداوند متعال بخواهند که توفیقشان بدهد دیگر جای شهید و جلاد و جای اخلاقمدار و ناسزاگو را عوض نکنند و با مردم صادق باشند. به هر حال استخرهای اشرافی و اختصاصی همیشه آدمها را سرزنده نمی‌کند، شاید تقدیر الهی بر آن شد که در همان محیطهای اشرافی عمر کسی پایان یابد و دیگر فرصتی برای توبه باقی نماند.

 

[ایران‌آرت به دلیل حاشیه‌پردازی این سایت در ارائه فهرست مورد اشاره‌اش از نقل آن خودداری می‌کند.]

آیت الله هاشمی رفسنجانی حسن روحانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین