کد خبر: 71174 A

جنیفر لوپز

استقبال جنیفر لوپز از کریسمس با عکس‌های متفاوت

استقبال جنیفر لوپز از کریسمس با عکس‌های متفاوت

ایران آرت: جنیفر لوپز در حال تزئین خانه برای کریسمس است! این بازیگر و خواننده روز سه شنبه از درخت کریسمس خود با مجموعه ای از عکس ها در اینستاگرام پرده برداری کرد و اجازه داد عکس ها خودشان صحبت کنند.

در این تصاویر، جنیفر در مقابل یک گل همیشه سبز جشن گرفت که با مخروط های کاج یخ زده، چراغ های رشته ای با رنگ گرم و انواع زیور آلات طلا تزئین شده بود.

به نقل از آکس مگ، لوپز که تزئینات کریسمس را کاملاً جدی می‌گیرد (سال گذشته او حتی تم تعطیلات خود را «مرغ مگس‌خوار» تعیین کرد)، طرح رنگ را در پایه درخت سر به فلک کشیده با هدایایی که در کاغذ طلا پیچیده شده و با درخت کاج تزئین شده بود حفظ کرد.

مانند هدایا، که کاملاً مکمل دکور هماهنگ رنگ صنوبر بودند، این بازیگر همچنین درخت خود را در با مجموعه گرم و متالیک ست کرد.

چندین ستاره از لوپز و درخت او تعریف کردند، از جمله پاریس هیلتون، که نوشت: “شگفت انگیز”.

سال گذشته، لوپز برای اولین کریسمس خود به عنوان یک زوج متاهل، پیام شیرینی در مورد خانواده ترکیبی خود به همراه اعلامیه خود در مورد موضوع “مرغ مگس خوار” نوشت. (لوپز دوقلو های 15 ساله به نام‌ های مکس و اِمی، با همسر سابقش، مارک آنتونی و افلک، ویولت 18 ساله، سرافینا 14 ساله و ساموئل 11 ساله را، با همسر سابق جنیفر گارنر، مشترک هستند.)

لوپز این ستاره در خبرنامه خود گفت: “امسال تصمیم گرفتم که مرغ مگس خوار یک تم عالی باشد” که او با ترکیبی از زیور آلات سبز و مرغ مگس خوار نقره ای و طلایی روی درخت خود انجام داد.

جی لو اضافه کرد “ما خانواده ها را در هم آمیخته ایم، لذت را دو چندان کرده ایم، عشق را دو برابر کرده ایم، هدایا را دو برابر کرده ایم و شادی را سه برابر کرده ایم!!”

جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین