کد خبر: 70932 A

یارانه| مبلغ یارانه| واریز یارانه

یارانه امشب همه را سورپرایز می‌کند | یارانه نقدی آبان چقدر است؟

یارانه امشب همه را سورپرایز می‌کند | یارانه نقدی آبان چقدر است؟

مبلغ و زمان واریز یارانه نقدی آبان 1402 اعلام شد.

ایران آرت: طرح هدفمندسازی یارانه برای حمایت از قشر ضعیف جامعه و کم کردن هزینه‌ها انجام شده و از سال 1389 مبلغی تحت عنوان یارانه به دهک های مختلف پرداخت می شود. مبلغ یارانه نقدی ابتدا 45 هزار تومان بود که در سال 1398 یارانه معیشتی 45 هزار تومانی نیز همراه با آن پرداخت شد. این دو یارانه در ادامه ادغام شدند و مبالغ آن برای برخی دهک ها 300 هزار تومان و برای برخی دیگر 400 هزار تومان شد. به تازگی خبر رسیده که دولت قصد دارد مبلغ یارانه را 20 درصد افزایش دهد. تازه ترین خبر درباره یارانه را در ادامه از ایران آرت بخوانید. 

مبلغ و زمان واریز یارانه نقدی آبان 1402 اعلام شد. 

بر اساس این گزارش در ماه آبان، دهک های اول تا هشتم یارانه 520 یا 420 هزار تومانی دریافت می کنند که بخشی از این یارانه نقدی و بخشی دیگر کالابرگ است.

بر این اساس، در ماه آبان برای سرپرست یک خانواده چهار نفره حدود دو میلیون تومان یارانه واریز خواهد شد. 

اخیرا قوانین بسیاری در حوزه واریز یارانه نقدی ابلاغ شده است و تسهیلات مختلفی در این حوزه برای مشمولان واریز می‌شود. قرار است به دهک‌های یک تا سه درآمدی یارانه ۵۲۰ هزار تومانی تعلق گیرد و دهک های چهار تا هشت یارانه 420 هزار تومانی می گیرند.

همچنین بنا بر گفته مسئولان احتمال تبدیل دهک به صدک درآمدی نیز وجود دارد.

یارانه نقدی مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ماه ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ قابل برداشت است.

 
 
یارانه چقدر امشب سورپرایز نقدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین