کد خبر: 70572 A

عارف غلامی| استقلال

بازیکن خارجی استقلال منتقی شد | عارف غلامی در راه استقلال

بازیکن خارجی استقلال منتقی شد | عارف غلامی در راه استقلال

در حالی که جواد نکونام خواستار جذب بازیکن خارجی است به نظر می رسد که استقلال بعید است بتواند بازیکن خارجی بگیرد و این تیم عارف غلامی را به خدمت خواهد گرفت.

ایران آرت: جواد نکونام بعد از جذب گوستاوو بلانکو خواستار جذب یک بازیکن خارجی برای تیم استقلال شده است که این بازیکن کاپیتان تیم ملی ازبکستان است. بازیکنی که یکی دو هفته پیش در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش در برابر مکزیک به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و در پایان شاهد تساوی 3-3 تیمش در برابر مکزیک بود.

استقلال به نظر می رسد موفق به جذب جلال الدین نخواهد شد. به این خاطر که باشگاه استقلال از سقف قرارداد خود استفاده کرده است و در صورتی می تواند بازیکن جدید بخدمت بگیرد که بازیکنان فعلی قرارداد خود را کاهش دهند.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی بعید است بازیکنان تیم استقلال با کاهش مبلغ قرارداد خود موافقت کنند. به این خاطر که باشگاه در تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان خیلی بد عمل کرده است. استقلال تنها تیمی است که بابت فصل گذشته به بازیکنانش بدهکار است و از سویی برای فصل جدید هم پولی به بازیکنانش نداده است. آیا در چنین شرایطی بازیکنان تیم استقلال با کاهش قرارداد خود موافقت خواهند کرد؟ بدون شک نه و به نظر حضور ماشاریپوف در استقلال منتفی است.

تنها راه جذب ستاره آسیایی توسط استقلال/ بازیکنان آبی با پیشنهاد جنجالی موافقت می‌کنند؟

عارف غلامی نیم‌فصل در استقلال!

گران‌ترین بازیکن فصل گذشته استقلال، پس از عدم توافق مالی با مسئولان این باشگاه تبدیل به بلاتکلیف‌ترین بازیکن این روزهای فوتبال ایران شده است! او نه به تیم دسته‌دومی ایتالیا پیوست و نه توانست مشتری داخلی پیدا کند و حتی خبر تیم عربی خواهان خودش هم شایعه‌ای بیش نبود!

به گزارش خبرورزشی، حالا منبعی نزدیک به این بازیکن خبر داد احتمال بازگشت عارف غلامی در نیم‌فصل دوم به شرط موافقت جواد نکونام وجود دارد.

البته قرارداد نیم‌فصل دوم عارف غلامی ممکن است یک‌سوم یا حتی یک‌چهارم مبلغ قرارداد فصل گذشته این مدافع باشد.

استقلال عارف غلامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین