کد خبر: 70557 A

استقلال به جای عارف غلامی این بازیکن را می‌خرد/ عکس

استقلال به جای عارف غلامی این بازیکن را می‌خرد/ عکس

ایران آرت: استقلال به دنبال خرید یک بازیکن جدید است.

خبر ورزشی نوشت برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر بازگشت احتمالی عارف غلامی به استقلال، خبردار شدیم این مدافع شناخته شده در لیست این تیم نیست.

استقلال در حال حاضر و پس از جذب گوستاوو بلانکو آرژانتینی، فقط یک جای خالی دارد و آن هم قرار است به خرید وینگر خارجی اختصاص پیدا کند.

برهمین اساس جای خالی برای خرید عارف غلامی در استقلال نیست و بازگشت این بازیکن به تمرینات آبی پوشان هم منتفی است.

گفتنی است عارف غلامی گران ترین بازیکن فصل گذشته استقلال، در نقل و انتقالات تابستانی مذاکراتی با مسئولان این باشگاه داشت اما از نظر مالی به توافق نرسید و حالا دیگر راهی برای بازگشت او وجود ندارد!

استقلال بازیکن ازبک را می‌خواهد

ستاره ازبکستانی طی سال‌های اخیر و از زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان یکی از گزینه‌های خط هافبک استقلال بوده اما این خرید هیچ وقت انجام نشده است.

مارشا

به گزارش همشهری آنلاین با اعلام برخی رسانه‌ها جواد نکونام با ارسال نامه‌ای برای مدیران باشگاه استقلال خواستار جذب جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره سابق تیم النصر عربستان شده است. ماشاریپوف ازبکستانی چندی پیش قراردادش با النصر را فسخ کرد و به‌عنوان بازیکن آزاد مشکلی برای حضور در استقلال ندارد. او سابقه بازی برای شباب‌ الاهلی، پاختاکور و لوکوموتیو ازبکستان را نیز در کارنامه دارد. باید دید درنهایت مدیران باشگاه استقلال موفق به جذب این ستاره ازبکستانی می‌شوند یا او راهی تیم دیگری خواهد شد. 

مارشا

نکته قابل‌توجه اینکه این ستاره ازبکستانی طی سال‌های اخیر و از زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان یکی از گزینه‌های خط هافبک استقلال بوده اما این خرید هیچ وقت انجام نشده و در حد همان گمانه‌زنی رسانه‌ای و لینک شدن هرساله باقی مانده است. البته به‌نظر می‌رسد مهم‌ترین سدی که درحال‌حاضر پیش پای این چهره برای استقلالی شدن قرار دارد به سقف بودجه تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر مربوط باشد، ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالاتی استقلالی‌ها بسته است و باید اقداماتی در راه باز کردن آن انجام شود. 

استقلال عارف غلامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین