کد خبر: 70412 A

استقلال| جواد نکونام

ستاره خارجی به استقلال پیوست | نکونام این بازیکن را نیامده تنبیه می‌کند!

ستاره خارجی به استقلال پیوست | نکونام این بازیکن را نیامده تنبیه می‌کند!

ایران آرت: گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی بالاخره با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

به گزارش خبر ورزشی، شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که رقم دقیق خرید مهاجم موردنظر جواد نکونام چقدر بوده است! پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که درخواست اولیه این مهاجم آرژانتینی یک‌میلیون و ۴۰۰هزار دلار بوده که پس از چانه‌زنی فراوان به یک میلیون و ۲۰۰هزار دلار برای ۲ سال رسیده است.

به عبارت بهتر گوستاوو بلانکو سالی ۶۰۰هزار دلار از استقلال دستمزد خواهد گرفت.

بلانکو سابقه بازی در تیم‌های ایبار، رئال اوویدو، آنتالیا اسپور و مالاگا را در کارنامه دارد.

x05ewsao

اتمام حجت سرمربی استقلال با بازیکن خارجی

پس از این‌که اعلام شد استقلال و عمرو ورده در آستانه عقد قرارداد برای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هستند، برخی افراد به جواد نکونام هشدار دادند که گذشته این بازیکن در فوتبال مصر و سایر کشورها حکایت از حاشیه‌های گاه و بیگاه او دارد که گاهی اوقات به رسانه‌ها هم کشیده شده و فریاد مربیان قبلی این بازیکن مصری را به آسمان بلند کرده است.

اما ظاهرا قرار نیست چنین ماجراهایی در استقلال ادامه داشته باشد. یکی از مربیان استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت: اگر عمرو ورده با استقلال قرارداد ببندد و بازیکن ما شود شرایطی کاملا ویژه خواهد داشت. او به لحاظ فنی مورد تایید جواد نکونام قرار گرفته اما آقاجواد شروط ویژه‌ای هم دارد که عدم حاشیه‌سازی مهم‌ترین آن‌هاست. با این بازیکن شرط می‌شود که تا پایان قراردادش در ایران باید منضبط باشد و به محض این‌که اولین بی‌انضباطی از او دیده شود ابتدا با جریمه نقدی قابل ملاحظه‌ای مواجه خواهد شد و در صورت تکرار حتی کار می‌تواند تا مرحله کنار گذاشته‌شدن از تیم هم بالا برود چون نکونام اصلا چنین مسائلی را در حریم کاری خود نمی‌پذیرد. ما این مسئله را به گوش خود این فوتبالیست هم رسانده‌ایم و او کاملا متعهد شده که طی روزهای حضور در فوتبال ایران بازیکنی کاملا سر به راه باشد.

sgzmefcy

استقلال جواد نکونام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین