کد خبر: 70343 A

استقلال| پرسپولیس

حراج بازیکنان استقلال و پرسپولیس در روز پایانی نقل و انتقالات | این بازیکنان در استقلال و پرسپولیس جایی ندارند

حراج بازیکنان استقلال و پرسپولیس در روز پایانی نقل و انتقالات | این بازیکنان در استقلال و پرسپولیس جایی ندارند

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، با رسیدن نقل‌ و انتقالات لیگ برتر به روزهای پایانی، علاوه بر جذب بازیکن جدید به فکر فروش بازیکنان خود نیز هستند

ایران آرت: از آنجایی که بازی‌های لیگ برتر شروع شده و سه هفته از آن سپری شده این ذهنیت وجود دارد که دیگر بازیکنی از تیم استقلال و پرسپولیس جدا نمی شوداما حقیقت این است فرصت نقل و انتقالات تیم‌ها هنوز به پایان نرسیده است و به نظر می رسد در پایان هفته چهارم شاهد جدایی دو سه بازیکن از تیم‌های استقلال و پرسپولیس باشیم.

از تیم پرسپولیس فرشاد فرجی در لبه پرتگاه قرار دارد و به نظر یحیی گل محمدی به دنبال جذب بازیکن جدید به جای وی است. فرشاد فرجی مورد توجه تیم فولاد خوزستان قرار گرفته است.

به گزارش خبر ورزشی، در تیم استقلال هم بعد از قطعی شدن جدایی امید حامدی‌فر به نظر یک بازیکن دیگر به لیست خروج استقلال اضافه می شود تا این تیم بتواند در فرصت باقی مانده دو بازیکن جدید جذب کند. شاید یک بازیکن عارف غلامی و دیگری خارجی باشد و شاید هر دو بازیکنی که جذب تیم استقلال می شوند خارجی باشد. این جدایی‌ها و جذب بازیکنان جدید آخرین اخبار نقل و انتقالاتی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فصل جاری خواهد بود.

 

استقلال استقلال و پرسپولیس پرسپولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین