کد خبر: 70337 A

نکونام| استقلال

زیر پای نکونام علف سبز شد! | خارجی‌های استقلال به دربی می‌رسند؟

زیر پای نکونام علف سبز شد! | خارجی‌های استقلال به دربی می‌رسند؟

زیر پای نکونام هم علف سبز شد؛ بس که منتظر بازیکن جدید و خارجی‌ها ماند اما نگاه خوشبینانه این است که حداقل دو بازیکن خارجی تا دربی مهر به ترکیب استقلال اضافه شوند.

ایران آرت: در حالی که قرار بود سه‌شنبه شب گذشته چهار بازیکن خارجی برای حضور در استقلال راهی تهران شوند اما این اتفاق رخ نداد و نکونام همچنان منتظر است!

استقلال فرداشب در لیگ برتر با استقلال استقلال خوزستان بازی دارد و طبعاً باز هم باید با همان نفرات بازی کند. شاگردان جواد نکونام در حالی به مصاف همنام اهوازی می‌روند که هفته گذشته بد بازی نکردند اما به سپاهان باختند و ۶ امتیازی ماندند. جواد انتظار داشت حداقل در این فاصله دو خارجی بیایند اما بازیکن مصری مورد نظر آبی‌ها به لیگ قبرس رفت و از مهاجم آرژانتینی هم که خبری نشد!

نکونام این اواخر حتی به آریا برزگر هم راضی شده بود اما او هم سر از نساجی درآورد تا دست جواد خالی بماند. عجیب اینکه مسئولان باشگاه استقلال هیچ توضیحی در مورد خارجی‌ها و زمان ورود آنها نمی‌دهند و کسی به طور دقیق نمی‌داند که مثلاً روبرتو تورس که در فولاد شاگرد جواد نکونام بود، استقلالی‌ می‌شود یا نه؟ سرمربی آبی‌ها اصلاً فکر نمی‌کرد کار نقل و انتقالات تیمش تا این حد به بن‌بست بخورد و امسال حتی نتواند بازیکنان معمولی را جذب کند.

به گزارش خبر ورزشی، البته علی خطیر هم تلاش زیادی برای حل مشکلات دارد اما امروز بنا به دلایلی که خودش نمی‌گوید خیلی موفق نبوده است. خطیر هم وارث یک‌سری از مشکلات قبلی است ولی به هر حال سطح توقعات از او بالاست. رابطه خطیر و نکونام هم ظاهراً تغییری نکرده و کلاً شرایط نکونام و استقلال چندان جالب نیست. آبی‌پوشان می‌توانستند در اصفهان حداقل نبازند اما اشتباه عجیب ایمان سلیمی و البته گل‌نزن شدن ارسلان مطهری کار آنها را خراب کرد. نکونام به داوری هم اعتراض‌هایی داشت ولی حالا آن بازی تمام شده و تمام تمرکز استقلالی‌ها باید روی بازی با استقلال خوزستان باشد. 

استقلال نه تنها چهار بازیکن خارجی نگرفت که تا امروز حتی در خرید یک بازیکن هم ناموفق بوده و کسی به طور دقیق نمی‌داند چه زمانی قرار است خارجی‌های استقلال وارد تهران شوند. زیر پای نکونام هم علف سبز شد؛ بس که منتظر بازیکن جدید و خارجی‌ها ماند اما نگاه خوشبینانه این است که حداقل دو بازیکن خارجی تا دربی مهر به ترکیب استقلال اضافه شوند.

 

استقلال جواد نکونام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین