کد خبر: 70213 A

نیمار| رونالدو

نیمار: حق با رونالدو بود

نیمار: حق با رونالدو بود

ایران آرت: ستاره برزیلی جدید الهلال انگیزه زیادی برای موفقیت در تیم جدیدش دارد. او حضور کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان را دلیل پیوستن انبوه ستارگان به این لیگ دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی الهلال، نیمار پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن تصمیم گرفت راهی لیگ عربستان شود و پیراهن الهلال را بر تن کند.

او درباره پیوستنش به الهلال گفت: من وارد لیگ و چالش جدیدی شده‌ام. بی‌صبرانه در انتظار تاریخ‌سازی با الهلالم. اینجا هستم تا به الهلال کمک و لیگ عربستان را پیشرفته‌تر از قبل کنم. عربستانی‌ها برای پیشرفت و تغییر در فوتبال خود کارهای زیادی را انجام داده‌اند و این روند ادامه دارد. با این همه بازیکنان بزرگی که به عربستان آمده‌اند رقابت در لیگ این کشور را برای قهرمانی بسیار بالا خواهند برد. رقابت بالا در لیگ عربستان یکی از دلایلی بود که باعث شد راهی الهلال شوم.

نیمار درباره حضور رونالدو در لیگ عربستان گفت: رونالدو راه را برای حضور دیگر بازیکنان بزرگ در فوتبال عربستان باز کرد. وقتی رونالدو به عربستان رفت، گفتند او دیوانه است اما امروز می‌بینیم که چرا او چنین تصمیمی گرفت. لیگ عربستان بسیار پیشرفت کرده است.

نیمار در پایان گفت: اینجا هستم تا جام کسب کنم. به هواداران الهلال قول می‌دهم بهترین نمایش را داشته باشم و نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم به کار گیرم. رقابت در لیگ عربستان با حضور بازیکنان بزرگی مثل رونالدو، کریم بنزما و فیرمینو بالاست. این یکی از دلایل حضورم در این لیگ بود. برای حضور در الهلال بازیکنانی مثل تلس، مالکوم و میشائیل صحبت کردم. بسیاری از برزیلی‌ها لیگ عربستان را دنبال خواهند کرد و طرفداران الهلال زیاد می‌شود.

 

نیمار رونالدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین