کد خبر: 69944 A

استقلال| پرسپولیس| سعید عزت اللهی

امیدهای استقلال نقش برآب شد | خبرهای تازه از پرسپولیس و سعید عزت اللهی

امیدهای استقلال نقش برآب شد | خبرهای تازه از پرسپولیس و سعید عزت اللهی

هر چه به پایان نقل و انتقلات نزدیک می‌شویم هر لحظه ممکن است خبرهای شوکه‌کننده بیشتری منتشر شود. برخی ستاره‌ها از جمله یاسین سلمانی و سعید عزت اللهی هنوز در بازار هستند و از سویی، پرسپولیس و استقلال به جذب بازیکنان خارجی هم فکر می‌کنند.

ایران آرت: باشگاه وایله به دلیل باقی ماندن فقط 6 ماه از قرارداد عزت‌اللهی، او را از لیست تیم خارج کرده است.

به گزارش فوتبال 360، رونمایی رسمی الاتحاد کلبا از مهدی قایدی، داستان او و استقلال را به پایان رساند. مهدی قایدی، فصل آینده زیر نظر فرهاد مجیدی بازی خواهد کرد. همزمان امیرحسین حسین‌زاده هم، با انتشار متنی توضیح داد که شانسی برای بازگشت او به استقلال وجود ندارد. محمد محبی هم پیش از آن‌ها به روسیه رفته بود. شرایطی که خط حمله استقلال در فصل آینده را، با مشکل روبرو می‌کند.

پیام خداحافظی قایدی

مهدی قایدی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از هواداران استقلال خداحافظی کرد: «دلم راضی به این حرف نیست ولی من باید ازتون جدا شم. باید به قراردادی که بسته شده پایبند باشم. رفاقت و رابطه من با شما دلی بسته شده و به این راحتی از بین نمیره. قول میدم یه روز وقتی که آسمون بیشتر از همیشه آبی بود وقتی شرایط برای رقابت تو همه زمینه ها متعادل‌تر بود برگردم توی چشمای آبی‌تون نگاه کنم و باهاتون شادی کنم.»

قایدی به اتحاد کلباء پیوست

باشگاه استقلال امروز به صورت رسمی جدایی مهدی قایدی را اعلام کرد تا حضور این ستاره در جمع آبی‌ها منتفی شود. صفحه اینستاگرام باشگاه اتحاد کلباء امارات ساعتی پس از اعلام خبر جدایی قایدی با انتشار یک تصویر خبر از خرید جدید خود داد. قایدی، تحت هدایت فرهاد مجیدی در استقلال، طی ۴۹ بازی، موفق به زدن ۱۲ گل شد.

حسین‌زاده هم از دست استقلال پرید

امیرحسین حسین‌زاده وینگر شارلروا که در لیست جواد نکونام بود، با انتشار پیامی از ادامه همکاری خود با تیم بلژیکی خبر داد.

عزت‌اللهی از لیست وایله خط خورد

در هفته اول لیگ دانمارک تیم وایله امروز در شرایطی به مصاف آرهاوس خواهد رفت که نام سعید عزت‌اللهی از لیست این تیم خط خورده است. عزت‌اللهی هفته‌های اخیر در تمرینات وایله حضور داشت و به نظر می‌رسد خط خوردن او از لیست این مسابقه بی‌ارتباط به رد پیشنهاد تمدید قراردادش نباشد.

جانشین برای بیرانوند نایاب شد

انتخاب دروازه‌بان ذخیره مطمئن به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های یحیی تبدیل شده. پس از انتقال خالدآبادی به استقلال و ادیب زارعی به تراکتور، با وجود محدودیت جذب بازیکن بزرگسال، گل‌محمدی عملاً شانس خرید بازیکن جوان خوبی در پست دروازه‌بان را ندارد.

یک پرسپولیسی دیگر در آستانه جدایی

به دلیل پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس، در ازای جذب هر بازیکن باید یک بازیکن از لیست این تیم خارج شود. در این باره گفته می‌شود بزودی وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس احتمالا از جمع سرخ‌پوشان جدا خواهد شد تا در تیم دیگری فوتبال خود را ادامه دهد. از گل‌گهر سیرجان به عنوان مقصد بعدی هنانوف نام برده می‌شود و احتمالا این بازیکن دیگر بازیکن خروجی از پرسپولیس خواهد بود.

مذاکرات فشرده تراکتور با ایمن حسین

بعد از جدایی بازیکنانی مثل رضا اسدی و محمد عباس‌زاده، سرمربی تراکتور نام حامد پاکدل را هم در لیست مازاد قرار داد و حالا پاکو خمس درصدد اضافه کردن یک مهاجم خارجی به تیمش است. یکی از گزینه‌های سرمربی تراکتور، ایمن حسین مهاجم سرشناس عراقی است و باشگاه تراکتور در حال انجام مذاکرات فشرده با این بازیکن است.

 

استقلال پرسپولیس سعید عزت اللهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین